اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951116231405394

اهدای تندیس جایزه ملی تحول دیجیتال به بانک شهر

کد: 13951116231405394

https://goo.gl/Ipk6Av

، تهران , (اخبار رسمی): تندیس نخستین جایزه ملی تحول دیجیتال به بانک شهر اعطا شد.

اهدای تندیس جایزه ملی تحول دیجیتال به بانک شهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در مراسم اهداء نخستین جایزه ملی تحول دیجیتال که با هدف اصلی شناسایی و معرفی سازمان‌های پیشرو در حوزه تحول دیجیتال در سه محور زبدگی دیجیتالی(Digital Mastery)، نوآوری دیجیتالی (Digital Innovation)  و رهبران دیجیتالی(Leaders  Digital) و با حضور سازمان¬ها، شرکت‌های تخصصی در حوزه IT  و بانک‌های کشور برگزار شد، بانک شهر به عنوان تنها بانک از شبکه بانکی کشور، تندیس سیمین در محور زبدگی دیجیتالی را دریافت کرد.

 بر این اساس، این محور، میزان مطلوبی از بلوغ دیجیتالی است که در آن، سازمان با محوریت فناوری‎های نوین اطلاعاتی، به سطح قابل توجهی از عملکرد، بهره‎وری، تجربه جذاب برای مشتری و در نهایت سودآوری دست یافته است.
این جایزه بر اساس تحولات دیجیتالی بانک شهر از جمله پیشخوان‌های شهرنت و دستگاه‌های مستقر در آن، گواهی نامه‌های بین المللی ایزو، مجوزها و جوایز بانک در حوزه فناوری اطلاعات، کسب رتبه برتر در جشنواره دکتر نوربخش در خصوص صراف الکترونیک و ... براساس 15 مولفه و 71 شاخص، در جامع ترین محور این جایزه یعنی زبدگی دیجیتال، به بانک شهر اهدا شد.
بر اساس این گزارش، نخستین جایزه ملی تحول دیجیتال، با حضور دکتر کرمانشاه معاون فناوری¬های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، جمعی از اساتید دانشگاهی، مدیران بانکی و رؤسای شرکت¬های حوزه فناوری اطلاعات کشور در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه