اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100955730

وزیر بهداشت در جلسه شورای اداری اسلامشهر:

مهمترین کار دولت آرامش بخشی به مردم بود

کد: 13950606100955730

http://goo.gl/ibukga

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر بهداشت گفت:یکی از مهم ترین کارهای دولت در این دوره آرامش بخشیدن به مردم بود

انقلاب اسلامی برای مردم یک موهبت است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان ،سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر ضمن تبریک هفته دولت به دست اندرکاران و مردم این شهر گفت: یکی از کارهای مهم دولت آرامش بخشیدن به مردم بود و در این دوره ارتباط سران سه قوه با یکدیگر برعکس گذشته بسیار صمیمی است.
وی گفت: در عرصه بین المللی نیز دولت دکتر روحانی با رهنمودهای مقام معظم رهبری کار بزرگی را انجام دادند پس از 30 ماه مذاکرات فشرده تیم دکتر ظریف و تیم او، مساله برجام به نتیجه رسید.
هاشمی در این مورد خاطرنشان کرد: ما به قسمتی از خواسته های خود رسیدیم و باید بنا به سفارش مقام معظم رهبری مراقب بدعهدی های غرب باشیم.
وزیر بهداشت از انقلاب اسلامی به عنوان یک موهبت برای مردم یاد کرد و گفت: قدر این انقلاب را بدانیم و با رفتارهای خود کفران نعمت نکنیم.
وی گفت: ارزش جهوری اسلامی به بنیان های اخلاقی آن است و گرنه رفاه در بسیاری از جوامع دیگر نیز هست.
وزیر بهداشت یادآور شد: ما دولت را با 44درصد تورم تحویل گرفیم و الان شاهدیم که میزان آن برای اولین بار تک رقمی شده و این جای تقدیر دارد.
وزیر بهداشت با اشاره به خودکفایی در تولید گندم یادآور شد: در بسیاری از تولیدات داریم به مرز خودکفایی می رسیم و این در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای صنعت نفت و نیرو اشاره کرد و این دستاوردها را ستودنی دانست.
وی با اشاره به اقدامات بهداشتی و درمانی مناطق اطراف تهران گفت: ما در سال های اول دولت مجبور به مسدود کردن تعدادی از چاه های آب جنوب تهران به دلیل آلودگی شدیم و پس از این مدت خرسندیم که کیفیت آب این منطقه با بهره برداری از یکی از سدها به حد مطلوب رسیده است.
وزیر بهداشت همچنین با اشاره به فعالیت مطلوب مراکز بهداشتی در حاشیه تهران گفت زحمات زیادی در این مورد کشیده شده است ولی کار بسیار دشوار است.
وی گفت: ما در حاشیه تهران در حوزه احداث بیمارستان نتوانستیم مانند سایر شهرها و استان ها به شکل مطلوب عمل کنیم.
دکتر هاشمی با اشاره به عدم وجود بیمارستان در مناطقی مثل پرند خاطر نشان کرد: علیرغم تلاش هایی که انجام داده ایم هنوز نتوانسته ایم زمین خریداری کنیم. کاش هنگامی که خانه سازی در آن مناطق انجام می شد، به این نکته نیز فکر می کردند که شهر نیار به مراکز بهداشتی و درمانی نیز دارد.
وی احداث بیمارستان را یکی از ضرورت های اسلامشهر دانست و گفت: متاسفانه هنوز پیشرفت های ما در این منطقه در حد انتظار نبوده و پیشرفت حدود 10 تا 20 در صد برای این شهر در هر دوره کافی نیست و تلاش می کنیم بعد از این سفر با جدیت ادامه ساخت این پروژه را پیگیری می کنیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه