اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606101355354

قائم مقام موسسه اعتباری کوثر تاکید کرد

تدوین برنامه دقیق برای کاهش مطالبات معوق

کد: 13950606101355354

http://goo.gl/TRU7sa

، تهران , (اخبار رسمی): قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت: کاهش و وصول مطالبات معوق برنامه ریزی دقیق نیاز دارد

فهمی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ ششمین همایش کارشناسان اعتبارات و تسهیلات موسسه با هدف ارتقاء دانش، بررسی آخرین آمارها و بخشنامه های تسهیلاتی و تبادل اندیشه طی 2 روز با حضور جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه در استان آذربایجان غربی برگزار گردید .

بر اساس این گزارش جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به شتاب موسسه در مدت فعالیت خود گفت: کوثر توانست مسیری را که سایر رقبا در مدت 15 تا 20 سال پیموده اند در2 سال طی کند و این مهم با تلفیق مدیریت جهادی وتخصص نیروهای جوان و با انگیزه حاصل شده است.

فهیمی پور افزود: باید بین ارائه تسهیلات و سود پرداختی تعادل ایجاد کنید و با کاهش بهای تمام شده و با ارائه طرح های تسهیلاتی هدفمند این همایش را مانند همایشهای قبل پربار و با نتایج خوب به پایان برسانید.

وی با اشاره به برگزاری مجمع عادی سالیانه موسسه اعتباری کوثر (نوبت دوم) گفت :مطالبات غیر جاری می تواند بر سود پرداختی هم تاثیر گذار باشد . مطالبات به هر دلیلی هم که اتفاق افتاده است باید کنترل شده باشد.

وی افزود :کسب رتبه 4 استان در بخش منابع نشان از اهتمام این استان در جذب منابع دارد و در زمینه وصول مطالبات نیز تا کنون موفق عمل کرده ایم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری کوثر

موسسه اعتباری کوثر ارائه دهنده کلیه خدمات مالی و اعتباری در محدوده ملی و بین المللی .افتتاح اولین شعبه صندوق پس‌انداز قرض‌الحسنه در سال 1387و همچنین اخذ موافقت اصولی موسسه اعتباری از بانک مرکزی در تاریخ 88/9/2 انجام شد. این موسسه بیشترین تعهد در ایجاد ارزش برای ذینفعان دارا است .درج نماد موسسه (وکوثر) در تابلوی فرابورس در تاریخ 91/12/9 انجام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه