اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060699755568

با معرفی نفرات و تیم های برتر سبک هانکوریو، شتیوریو کشور

رقابت های کاراته در قروه پایان یافت

کد: 1395060699755568

http://goo.gl/mXlUYx

، تهران , (اخبار رسمی): هفدهمین دوره رقابت های کاراته سبک هانکوریو، شتیوریو کشور شامگاه روز جمعه 5 شهریورماه با قهرمانی تیم استان کردستان در شهرستان قروه پایان پذیرفت.

رقابت های کاراته در قروه پایان یافت

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، هفدهمین رقابت های کاراته سبک هانکوریو، شتیوریو کشور انتخابی مسابقات جهانی با حضور 11 استان به مدت دو روز در قروه برگزار شد.

کاراته کاهای شرکت کننده در این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در اوزان مختلف به مناسبت یادواره شهدای ورزشکار شهرستان قروه و هفته دولت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این رقابت ها استان های کردستان، خوزستان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، مازندران، یزد، هرمزگان، کرمانشاه، گیلان و خراسان رضوی به مدت دو روز در سه بخش کاتا، کومیته و کوبودو (دفاع شخصی) به مصاف هم رفتند.

در پایان مسابقات در بخش کوبودو و هنرهای رزمی در مجموع رده های سنی اصفهان مقام اول را کسب کرد، آذربایجان شرقی در جایگاه دوم ایستاد و خراسان رضوی مقام سوم را از آن خود کرد.

در بخش کاتا و کومیته در مجموع، کردستان در جایگاه نخست این دوره از مسابقات ایستاد، مازندران مقام دوم را بدست آورد، استان خوزستان مقام سوم را کسب کرد و کاپ اخلاق نیز به تیم اصفهان اهداء شد.

گفتنی است، این رقابت ها در روزهای 4 و 5 شهریورماه در مجموعه ورزشی تختی شهرستان قروه جهت حضور در مسابقات جهانی که در اسفندماه سال جاری در استان اصفهان برگزار می شود، انجام گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران

کاراته دارای قدمتی پنج هزار ساله‌است و یکی از استادان اولیه و مبتکران این فن بودیدهاراما است که حدود 525 سال قبل از میلاد مسیح می‌زیسته‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش