اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951207238925568

اعضای اردوی تیم‌ملی کاراته بانوان معرفی شدند

کد: 13951207238925568

https://goo.gl/jlLqle

، تهران , (اخبار رسمی): در پایان انتخابی تیم‌ملی کاراته بانوان، 8 ورزشکار به اردوی تیم‌ملی اضافه شدند و 5 کاراته‌کا باید برای رسیدن به اردو تلاش مجدد کنند.

اعضای اردوی تیم‌ملی کاراته بانوان معرفی شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  فدراسیون کاراته، مرحله دوم انتخابی تیم‌ملی کاراته در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد که در نهایت زهرا طراز پور در وزن 50- کیلوگرم، زهره برزگر در وزن 55- کیلوگرم، شیما آل سعدی و شبنم واحدی در وزن 61- کیلوگرم، بهنوش نجفی، شقایق واحدی و مبینا کاویانی در وزن 68- کیلوگرم و زهرا برزگر در وزن 68+ کیلوگرم مجوز حضور در اردوی تیم‌ملی را بدست آوردند.

اما 13 اسفندماه، در وزن 50- کیلوگرم، فرشته موسوی، سارا بهمن یار و زینب نصیریان با یکدیگر مبارزه خواهند کرد و در وزن 68+ کیلوگرم مونا غلامی و شنه کاظمی به مصاف هم می‌روند تا در نهایت در هر وزن یک نفر به جمع اردونشینان ملحق شود.
پیش از این آلاله صعودی، نسرین دوستی، فاطمه چالاکی، طراوت خاکسار، آویشن باقری، رزیتا علیپور، دلارام دوستی، مهتاب اسماعیلی، سمیرا ملکی‌پور، حمیده عباسعلی و محدثه آقایی به اردوی تیم ملی راه یافته بودند.
اردوی تیم ملی کاراته بانوان جهت آماده سازی برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی (باکو – آذربایجان) با حضور 21 کاراته‌کا، 22 تا 25 اسفندماه آغاز می‌شود.
هدایت تیم ملی کشورمان را سمانه خوش‌قدم و لیلا بهرامی برعهده دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران

کاراته دارای قدمتی پنج هزار ساله‌است و یکی از استادان اولیه و مبتکران این فن بودیدهاراما است که حدود 525 سال قبل از میلاد مسیح می‌زیسته‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش