اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951203237925568

در پایان انتخابی تیم ملی در سالن شهید کبگانیان

6 راه یافته به اردوی تیم ملی کاراته معرفی شدند

کد: 13951203237925568

https://goo.gl/3LjrYk

، تهران , (اخبار رسمی): دومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازیهای کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا در شرایطی امروز در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد که 6 کاراته کا جواز حضور در مرحله اول اردوی آمادگی را به دست آوردند.

6 راه یافته به اردوی تیم ملی کاراته معرفی شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته ، در پایان پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان که امروز در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد، 6 کاراته کا جواز حضور در مرحله اول اردو را دریافت کردند.

در این مسابقات که با قضاوت داوران رسمی فدراسیون و با حضور مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی برگزار شد در پایان، در وزن 55-کیلوگرم: میعاد یاری از البرز با 2 پیروزی برابر وحید حسنی(3-2) و فرشاد کیانی(2-0) توانست نفر اول این وزن نام بگیرد. محمد قاسمی که در اولین پیکار خود موفق شده بود فرشاد کیانی را با نتیجه 7 بر 5 شکست دهد به علت مصدومیت قادر به ادامه این پیکارها نشد.
در وزن 60- کیلوگرم، عبدالله ولدی از کرمانشاه در یک روز خوب موفق شد با پیروزی 4 بر 2 مقابل محمد شایگان، 5 به 3 مقابل میثم ادهمی و 3 بر صفر برابر محمد شهریاری نفر اول انتخابی های این وزن باشد.
در وزن 67- کیلوگرم، رضا عنایتی از مازندران در2 پیکار مقابل امیرحسین سهرابی و هامون درفشی پور و با نتایج مشابه 3 به یک موفق تر از حریفانش نشان داد تا راهی اردوی آمادگی شود.
در وزن 75- کیلوگرم، ابراهیم حسن بیگی از البرز پس از اینکه در پیکار نخست 5 بر یک نیما شافعی را شکست داد در پیکار مقابل آرش علی نژاد به نتیجه مساوی صفر- صفر رضایت داد تا با رای داوران برنده اعلام شود تا راه ورود به اردو برایش هموار شود.
در وزن 84- کیلوگرم، محسن برخورداری از تهران، با پیروزی 4 بر صفر مقابل محمدرضا گیلان پور، 4 به 3 مقابل یونس نوروزی و یک بر یک برابر عارف فرهای(برنده در هانتی) به عنوان نفر اول این وزن شناخته شد.
اما در وزن 84+ کیلوگرم، که بیشترین بازی تکراری را داشت این سجاد فرخی از مازندران بود که توانست با نتایج بهتر سر از اردوی آمادگی تیم ملی درآورد. سجاد فرخی پس از اینکه در بازی اول 5بر 3 از هادی عرب شکست خورد در پیکار مقابل محمدمهدی قاهری 2 بر صفر به پیروزی رسید، در بازی سوم هادی عرب را شکست داد(در حالی که مبارزه 3 به 3 بود هادی عرب به دلیل اخطار هانسوکو شد). در 3 بازی دیگر فرخی ابتدا به محمدمهدی قاهری 3 بر 2 باخت اما در 2 مبارزه بعدی 2 بر صفر و 8 به 10 قاهری و عرب را شکست داد.
با پایان یافتن پیکارهای دومین مرحله انتخابی نفرات برتر به همراه اعضای تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2016 اتریش و نفرات اول پیکارهای قهرمانی کشور رشت اردوی آماده سازی خود را از روز چهارشنبه 4 اسفند در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران

کاراته دارای قدمتی پنج هزار ساله‌است و یکی از استادان اولیه و مبتکران این فن بودیدهاراما است که حدود 525 سال قبل از میلاد مسیح می‌زیسته‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش