اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060699805812

55 واحد مسکن مهر به مددجویان واگذار شد

کد: 1395060699805812

http://goo.gl/lEzZP7

، تهران , (اخبار رسمی): 55 واحد مسکن مهر در شهرستان دماوند همزمان با دومین روز از هفته دولت به معلولان و زنان سرپرست خانوار واگذار شد.

55 واحد مسکن مهر به مددجویان واگذار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مراسم واگذاری 55 واحد مسکن مهر پروژه انبوه‌سازان جامعه معلولان همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور قائم مقام توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی استان تهران، فرماندار و شهردار شهرستان دماوند برگزار شد.

رئیس بهزیستی شهرستان دماوند در این مراسم گفت: در حال حاضر، تعداد 55 واحد آماده تحویل است و 86 واحد دیگر تا پایان سال جاری واگذار خواهد شد.

محمود حسین آبادی در خصوص 86 واحد مسکن مهر باقی‌مانده گفت: این 86 واحد به پروژه‌های مختلف در شهر واگذار شده؛ 10 واحد به پروژه نانو ابنیه کوهسار، 20 واحد به پروژه مسکن مهر پنج، هشت واحد به پروژه مسکن مهر هفت و پنج واحد به پروژه مسکن فرهنگیان بنیاد مسکن مهرآباد اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: تعداد دیگری از واحد‌های باقیمانده نیز به تعاونی‌های مسکن مهر ده‌گانه با عنوان پروژه‌های میثاق معراج واگذار شده‌ است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بهزیستی کشور

سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید. پس از پیروزی انقلاب، سازمان بهزیستی کشور از ادغام سازمان‌های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می‌کردند، آغاز به کار کرد. پس از بررسی و مطالعات شهید محمد علی فیاض‌بخش، سازمان بهزیستی کشور به موجب لایحه قانونی مورخ 24/4/1359 و در جهت تحقق مفاد اصول سوم، بیست‌ویکم و بیست‌ونهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از ادغام 16 سازمان، نهاد، موسسه و انجمن تشکیل شد تا با اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت‌های غیربیمه‌ای با حفظ ارزش‌ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک سازمان‌های ذیربط، در جهت گسترش خدمات توانبخشی، حمایتی، بازپروری و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کمک به تأمین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد، اقدام کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی