اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060699826072

حضورم در ایران تجربه ای فوق العاده خواهد بود

سابرینا: اسکیت هنری ایران آینده روشنی دارد

کد: 1395060699826072

http://goo.gl/A9oYHO

، تهران , (اخبار رسمی): مربی آرژانتینی اسکیت هنری حضورش در ایران را یک فرصت و تجربه ای فوق العاده توصیف کرد و گفت: آمده ام تا در کنار ورزشکاران ایرانی آینده روشنی را برای این رشته ترسیم کنیم.

سابرینا: اسکیت هنری ایران آینده روشنی دارد

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روبط عمومی فدراسیون اسکیت، سابرینا که مقام های چهارم و پنجم جهانی در رشته اسکیت هنری را در کارنامه دارد و قهرمان سال های اخیر آمریکای جنوبی است در بدو ورود به ایران گفت: من از کشوری دور به تهران آمده ام و این حضور بی شک یک فرصت برای هر دو طرف است.

وی افزود: شناخت خوبی از ورزشکاران اسکیت هنری ایران دارم چرا که در سال های قبل با برخی از چهره های مطرح شما رقابت داشتم. اسکیت هنری ایران پتانسیل و توانایی موفقیت دارد اما نیازمند برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت است و قصد دارم در روزهای حضورم در ایران از تمام توانم برای موفقیت طرح هایی که دارم، بهره بگیرم.

این چهره مطرح اسکیت هنری جهان یادآور شد: در روزهایی که در ایران هستم برنامه هایی مختلفی برای سطوح مختلف برای ورزشکاران و مربیان ایرانی دارم که امیدوارم با موفقیت و تمام و کمال به سرانجام برسانم. ورزشکاران ایرانی انگیزه بسیار دارند و این برای رشد اسکیت لازم است. برای من زندگی بدون اسکیت معنایی ندارد و این را در ایران و در جمع ورزشکاران ایرانی هم می بینم. آمده ام تا در کنار هم کار کنیم تا موفق شویم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران

اسکیت ورزشی است آمیخته از هنر و مهارت فردی، این رشته با دارا بودن زیر شاخه های مختلف و تنوع حرکتی بسیار، دارای محبوبیت خاصی در بین جوانان است و هر روز بر مخاطبین این رشته مفرح افزوده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش