اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213486072

با حضور بانوان و آقایان برگزار شد

برگزاری تست رنکینگ وانتخابی تیم ملی اسکیت رول بال

کد: 13951014213486072

https://goo.gl/zFKuxu

، تهران , (اخبار رسمی): تست فنی، آمادگی جسمانی و رنکینگ تیم ملی اسکیت رول بال آقایان و بانوان به صورت مجزا طی دو روز در تهران برگزار شد.

برگزاری تست رنکینگ وانتخابی تیم ملی اسکیت رول بال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، نخستین تست رنکینگ بانوان با حضور 47 ورزشکار از استان های کشور شنبه 11 دیماه در آکادمی اسکیت میثاق تهران برگزار شد. نفرات دعوت شده در رقابت های دستجات آزاد کشوری قزوین انتخاب و تست هایی شامل تست آمادگی جسمانی، تست اسکیت و تست تخصصی رول بال از آنها به عمل آمد.
68 ورزشکار مرد نیز روز یکشنبه 12 دیماه در تست های اعلام شده شرکت کردند. نفرات دعوت شده در این بخش پس از برگزاری رقابت های دستجات آزاد اسکیت رول بال که به میزبانی قزوین برگزار شده بود دعوت و مورد ارزیابی آمادگی جسمانی و فنی قرار گرفتند.
تیم ملی اسکیت رول بال ایران که نایب قهرمانی جهان در بخش مردان و عنوان سومی جهان را در بخش زنان در کارنامه دارد خود را برای حضور در رقابت های جهانی بنگلادش که از29 بهمن تا 7 اسفند برگزار می شود، آماده می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران

اسکیت ورزشی است آمیخته از هنر و مهارت فردی، این رشته با دارا بودن زیر شاخه های مختلف و تنوع حرکتی بسیار، دارای محبوبیت خاصی در بین جوانان است و هر روز بر مخاطبین این رشته مفرح افزوده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش