اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727161826072

سرمربی تیم اینلاین هاکی ایران:

توانایی کسب مدال را در چین داریم

کد: 13950727161826072

https://goo.gl/O3Qocg

، تهران , (اخبار رسمی): سرمربی تیم اینلاین هاکی ایران گفت که ملی پوشان اینلاین و اسکیت ایران در مواد مختلف این رشته توانایی کسب مدال در رقابت های آسیایی چین را دارند.

توانایی کسب مدال را در چین داریم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، کاوه صدقی درباره روند اردوهای تیم ملی اینلاین هاکی و اسکیت سرعت برای رقابت های آسیایی چین گفت: برای آمادگی بیشتر تیم ملی اینلاین هاکی کشورمان در رقابت های چین که آبان ماه در شهر لی شو برگزار خواهد شد، اردوهای متعددی برگزار کردیم و از مربیان خارجی نیز برای کمک به تیم های ملی کمک گرفتیم.
وی گفت: مارینا فاگووگا جالینر فرانسوی برای تمرین و هدایت تیم ملی اسکیت هاکی بانوان مدتی است که در کنار ملی پوش کشورمان حضور دارد. همچنین کریستین مولر آلمانی مربی تیم ملی مردان در کنار یوکا کوزی وری فنلاندی مربی دروازه بان ها در اردوهای آمادگی حضور یافتند تا روند تمرینی بازیکنان را زیر نظر بگیرند.
سرمربی تیم اینلاین هاکی کشورمان درباره اینکه در تیم ملی از بازیکنان ایرانی الاصل مقیم خارج از کشور نیز استفاده می کند یا خیر؟ گفت: در تیم ملی اینلاین هاکی استعدادهای خوبی وجود دارد که برای انتخاب نفرات نهایی نیز دچار مشکل می شویم. اما برای هاکی روی یخ از 14 بازیکنان ایرانی مقیم کشورهای کانادا، سوئیس، آمریکا و مالزی برای بازی های زمستانی ژاپن که اسفند ماه در شهر ساپورا برگزار می شود، استفاده می کنیم.
صدقی درباره حضور ماریو میکانی مربی ایتالیایی که اخیرا در کنار تیم ملی اسکیت سرعت حضور یافته نیز اظهار داشت: این مربی برای ارزیابی و بررسی عملکرد ملی پوشان اسکیت سرعت کشورمان به تهران آمد تا پیش از اعزام تیم های اسکیت سرعت مردان و زنان به رقابت های آسیایی چین، نکات لازم را برای عملکرد بهترشان به آنها گوشزد کند.
مربی تیم اینلاین هاکی کشورمان، شانس ایران در رقابت های رولر اسکیت آسیا برای کسب مدال را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: رقیبان اصلی اسکیت بازان کشورمان، چین میزبان، چین تایپه و کره جنوبی هستند. با این حال امیدواریم با فائق آمدن به شرایط آب و هوایی چین موفق به کسب مدال توسط مردان و زنان اسکیت سرعت ایران و این لاین هاکی در مواد مختلف شویم.
تیم ملی اسکیت زنان و مردان ایران به ترتیب روزهای یکم و ششم آبان ماه به رقابت های رولر اسکیت آسیا در چین اعزام می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران

اسکیت ورزشی است آمیخته از هنر و مهارت فردی، این رشته با دارا بودن زیر شاخه های مختلف و تنوع حرکتی بسیار، دارای محبوبیت خاصی در بین جوانان است و هر روز بر مخاطبین این رشته مفرح افزوده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش