اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812174976072

تقدیر فدراسیون اسکیت از وحید جعفری زاده

کد: 13950812174976072

https://goo.gl/HqwjD9

، تهران , (اخبار رسمی): فدراسیون اسکیت و کاروان اعزامی ایران به هفدهمین دوره رقابت‌های رولر اسپورت آسیا از وحید جعفری زاده به پاس حمایت ها و تلاش‌های ارزشمند وی در زمان برگزاری این رقابت‌ها، تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر فدراسیون اسکیت از وحید جعفری زاده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت از چین، وحید جعفری زاده مدیر عامل شرکت کاناریوم در ایران پیش از اعزام تیم های ملی اسکیت کشورمان به هفدهمین دوره رقابتهای رولر اسپورت آسیا به این کشور سفر و مقدمات استقرار تیم ایران را فراهم ساخت.
وی همچنین در طول برگزاری این دوره از رقابت ها در کنار تیم های ملی ایران حضور یافت و با هماهنگی های لازم شرایط مناسبی را برای افتخار آفرینی قهرمانان اسکیت ایران رقم زد.
اختصاص اتوبوس ویژه برای تیم ایران، تهیه غذای مناسب و حلال، هماهنگی برای اعزام کاروان های اول و دوم ایران به رقابتها و بازگشت به تهران و ... از جمله اقدامات ارزشمند مدیرعامل شرکت کاناریوم است که بدین منظور فدراسیون اسکیت و کاروان اعزامی کشورمان از وی تقدیر و تشکر می کند.
کاروان اسکیت ایران در پایان هفدهمین دوره رقابت های رولر اسپورت آسیا در رشته اسکیت فری استایل به یک مدال طلای ارزشمند در بخش بانوان، دو مدال برنز در بخش مردان و زنان و دو مدال برنز در اینلاین هاکی مردان و زنان دست یافت. همچنین برای نخستین بار ایران در رشته امدادی 3 هزار متر پیست نیز یک مدال برنز کسب کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران

اسکیت ورزشی است آمیخته از هنر و مهارت فردی، این رشته با دارا بودن زیر شاخه های مختلف و تنوع حرکتی بسیار، دارای محبوبیت خاصی در بین جوانان است و هر روز بر مخاطبین این رشته مفرح افزوده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش