اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607101485807

در صندوق بازنشستگی کشوری انجام شد

معرفی مدیرعامل هلدینگ ساختمان

کد: 13950607101485807

http://goo.gl/Zlhfes

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل هلدینگ ساختمان یکی از هلدینگ های شش گانه صندوق بازنشستگی کشوری معرفی شد.

معرفی مدیرعامل هلدینگ صندوق بازنشستگی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در نشست معارفه مدیرعامل هلدینگ ساختمان، گفت: این صندوق در حوزه ساخت و ساز ساختمان وظیفه سرمایه گذاری با هدف حفظ اموال بازنشستگان را دارد.به محمود اسلامیان، افزود: صندوق بازنشستگی با فعالیت در هلدینگ ساختمان از طرفی تأثیر گذار در اقتصاد کشور و از جهتی خدمتگزار و امانت دار بازنشستگان فرهیخته است. 
وی با بیان اینکه برجام زمینه های مطلوبی را برای بهبود وضعیت اقتصادی فراهم کرده است، ادامه داد: قدرت خرید بازنشستگان در دولت قبل 67 درصد کاهش یافت.
اسلامیان تصریح کرد: هم اکنون ستاد اقتصادی قدرتمندی در کنار هلدینگ های اقتصادی در صندوق بازنشستگی کشوری ایجاد شده است.
وی تأکید کرد: تخصصی کردن هلدینگ ها، هم افزایی بالایی را از نظر اقتصادی بوجود آورده است، در هلدینگ ساختمان نیز روند مطلوبی از نظر اقتصادی حاکم شده است.
معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این نشست گفت: این هلدینگ با اصلاحات ساختاری انجام شده در زمینه جمع آوری بانک اطلاعات املاک صندوق موفق عمل کرده است.
محمود شهشهانی پور افزود: این هلدینگ در حوزه همکاری های بین المللی و عقد موافقت نامه با شرکت های معتبر خارجی عملکرد خوبی داشته است.
وی ادامه داد: هلدینگ ساختمان در زمینه ورود به حوزه ساخت و ساز پروژه های کلان کشور نیر موفق عمل کرده است.
عباس هجرتی، مدیرعامل سابق این هلدینگ نیز با بیان اینکه هدف ما ایجاد محیط سالم و بی حاشیه در مجموعه هلدینگ بود، گفت: همچنین در این مجموعه اهداف رفع اشکالات ساختاری و توسعه فعالیت های هلدینگ را دنبال کردیم.
وی ادامه داد: درآمد ساخت املاک در دوره چهار ساله قبل از 98 میلیارد تومان در سال 92 به 140 میلیارد تومان در سال گذشته رسید.
هجرتی افزود:سود خالص در این برهه از 32 میلیارد تومان در سال 92 به 47 میلیارد تومان در سال گذشته افزایش پیدا کرد.
وی بیان کرد: امسال نیز با توجه به قراردادهایی که هلدینگ تاکنون منعقد است تعهدش را نسبت به صندوق بازنشستگی کشوری محقق نموده و تاکنون به هدف تحقق سود 120 میلیارد تومانی دست پیدا کرده است و تاپایان سال سودی بالاتر از تعهد خود را محقق می کند.
مدیرعامل جدید هلدینگ ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری نیز گفت: در شرایط فعلی علی رغم رکود اقتصادی که بر کشور حاکم است، می توان ساخت و ساز را مدیریت کرد.
امیرحسین کریمی ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، مجموعه هلدینگ ساختمان تحقق اقتصاد مقاومتی را هدف اصلی خود در سالجاری قرار داده است.
امیرحسین کریمی مدیرعامل جدید هلدینگ ساختمان، از سال 1379 تا 1387 مدیر پروژه شرکت توسعه مسکن استان اصفهان بود و از سال 1387 تا 1390 به عنوان مدیرعامل شرکت سازه های سبک فولادی سپاهان فعالیت داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی