سامانه مدیریت آنلاین پلاک 21 رونمایی شد

نرم افزاری برای مدیریت مجتمع مسکونی

کد: 13950607103036088

http://goo.gl/9vQRYd

، تهران , (اخبار رسمی): از نرم افزار مدیریت مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری رونمایی شد.

جامع ترین نرم افزار مدیریت مجتمع

به گزارش سامانه آنلاین مدیریت مجتمع های مسکونی،تجاری و اداری پلاک 21، مدیریت شارژ ساختمان امروزه به دلیل گسترش بیش از حد آپارتمان نشینی بسیار فراگیر شده است و به نوعی به یکی از ضروری ترین بخش های  ساختمان تبدیل شده است. تا آنجا که نرم افزارها و برنامه های خاصی برای مدیریت شارژ ساختمان طراحی شده اند. برای انجام این کار هم معمولا شخصی را از بین ساکنین آپارتمان انتخاب می کنند. اگر شما هم به تازگی این مسئولیت را بر عهده گرفته اید و یا به دنبال اطلاعات و نکاتی برای مدیریت شارژ ساختمان هستید،برای شما خبر ویژه ای داریم.

سامانه آنلاین مدیریت مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری پلاک21،برای شما این امکان را فراهم کرده است تا با کمترین دانش حسابداری و تنها از طریق اینترنت ساختمان خود را مدیریت کنید.

 همچنین امکان مشاهده وضعیت مالی، پرداخت بدهی به صورت آنلاین، پرداخت قبض با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب، واریز مستقیم به حساب مجتمع و مشاهده اخبار و اطلاعیه های مجتمع توسط مالکان و ساکنان را فراهم می کند. ساکنان و مالکان نیز قادر خواهند بود تا علاوه بر اطلاع از میزان بدهی به پرداخت در موعد مقرر اقدام کنند. http://www.pelak21.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه آنلاین مدیریت مجتمع های مسکونی،تجاری و اداری پلاک 21

پلاک 21 ،نرم افزار مدیریت و حسابداری ساختمان از طریق اینترنت می باشد که کمک میکند مدیران بدون دارا بودن دانش حسابداری، به امور مالی رسیدگی کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن اخبار و اطلاعیه ها را با ساکنان به اشتراک بگذارند. همچنین امکان مشاهده وضعیت مالی، پرداخت بدهی به صورت آنلاین، پرداخت قبض با استفاده از کارت های عضو شتاب، واریز مستقیم به حساب مجتمع و ... را فراهم می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]