اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607103045904

مشخصات یک فیش پرینتر مناسب

کد: 13950607103045904

http://goo.gl/aZ3zxc

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه بسیاری از فروشگاه ها برای ارایه خدمات خود از فیش پرینتر استفاده می کنند. اما این دستگاه ها باید دارای چه مشخصاتی باشد.

بهترین فیش پرینترهای بازار

به گزارش روابط عمومی ایده برتر پارسیان، تمام مارک هایی که برای چاپگرهای فیش زن در بازارموجود می باشد چه آشنا و چه نا آشنا بیشتر ساخت چین هستند.

پرینتر صدور فیش یا فیش پرینتر چیست ؟

این دستگاه برای چاپ انواع فیش و رسید به کار می رود و بیشتر هم در فروشگاه ها، رستوران ها، دستگاه های خود پرداز بانک ها (ATM)، داروخانه ها، تاکسی سرویس ها و پیک های موتوری، دستگاه های نوبت دهی و سینماها استفاده می شود.

معرفی انواع فیش پرینتر

به طور کلی این چاپگر ها به دو گروه فیش زن حرارتی و فیش زن سوزنی تقسیم می شود.

بهترین فیش پرینترهای بازار

 بیشتر فیش پرینترهای بازار سوکت های RJ11 برای اتصال به کشوی پول دارند که باعث می شود کشوی پول و چاپگر از طریق یک پورت به ترمینال پوز وصل شوند.

فیش پرینتر مناسب، پرینتری است که علاوه بر سرعت چاپ، ارائه قبض به مشتری و کاهش هزینه ها، از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد و نیاز کمتری به مراقبت های ویژه داشته باشد.

برخی از بهترین فیش پرینترهای بازار را در ادامه معرفی و سعی کرده ایم از هر برند فعال در این زمینه یک مورد مثال بزنیم.

فیش پرینتر BIXOLON SRP 330

فیش پرینتر BIXOLON SRP 330 مناسب برای پرینت انواع رسید، بارکد و فیش با وضوح تصویر فوق العاده است. تکنولوژی چاپ آن حرارتی است و نوع برش آن دستی است. در رنگ مشکی موجود است و باسرعت چاپ 200 میلی متر در ثانیه کیفیت خوبی را برای صدور انواع فیش ایجاد می کند. هم چنین استفاده کاربری آسانی دارد و مناسب برای فروشگاه ها، مراکز تجاری، رستوران ها و آشپزخانه ها می باشد. قابل اتصال به کشوی پول است.

فیش پرینتر Bixolon SPP R300

فیش پرینتر Bixolon SPP R300 مناسب برای پرینت انواع رسید، بارکد و فیش با وضوح تصویر فوق العاده است .تکنولوژی چاپ آن لیبلی از نوع معمولی و حرارتی است و نوع برش آن دستی است و باسرعت چاپ 100میلی متر در ثانیه کیفیت خوبی را برای صدور انواع فیش ایجاد می کند. همچنین دارای پورت ارتباطی سریال، بلوتوث، شبکه و USB است

فیش پرینتر Epson T20

فیش پرینتر Epson T20 امکان اتصال به کشوی پول و قابلیت نصب روی دیوار را دارد. به طور کلی و خاص این فیش پرینتر به نیازهای خرده فروشان در حجم کم با قابلیت چاپ POS پاسخ می دهد و.قابل اتصال به کشوی پول است.

فیش پرینتر AX 8220

فیش پرینتر AX 8220 نیز امکان اتصال به کشوی پول و نصب بر روی دیوار را دارد. این دستگاه به نیازهای خرده فروشان در حجم کم با قابلیت چاپ POS پاسخگوست. این کالا برای سوپرمارکت و رستورانها پیشنهاد می شود قابلیت این دستگاه فول پورت بودن آن است.

فیش پرینتر AX 8320

فیش پرینتر AX 8320 با امکان اتصال به کشوی پول و نصب بر روی دیوار باسرعت چاپ 150 میلی متر در ثانیه و و ضوح چاپ 180 در 180 dpi کیفیت خوبی را برای صدور انواع فیش ایجاد می کند.

فیش پرینتر سوو Sewoo LK-T320

 فیش پرینتر سوو Sewoo LK-T320 از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بوده و مکانیزم پرینت حرارتی جهت عملیات چاپ دارد. عرض رول کاغذ مصرفی این دستگاه 80 میلی متر است، همچنین این دستگاه از رول کاغذ عرض 57 میلی متر نیز پشتیبانی می کند. سرعت چاپ 200 میلی متر در ثانیه است.

فیش پرینتر پروتکProTech AB-88H ‎

فیش پرینتر پروتکProTech AB-88H ‎  سرعت بالایی در چاپ دارد .پورت‌های USB، اترنت و سریال را پشتیبانی می‌کند. سرعت چاپ 250 میلی متر در ثانیه دارد.قابل اتصال به کشوی پول است. فیش‌هایی به عرض 75 تا 85 میلیمتر را چاپ می کند. قابل استفاده در صندوق های فروشگاهی ، دستگاه های نوبت دهی ، رستوران ها ، سوپرمارکت ها ، بیمارستان ها و مکان هایی که صورتحساب صادر می کنند.

فیش پرینتر بیانگ Beiyang U80

فیش پرینتر بیانگ Beiyang U80 تکنولوژی چاپ آن لیبلی از نوع معمولی و حرارتی است و نوع برش آن اتوماتیک است.

فیش پرینتر تایسون Tyson TY3018‎

فیش پرینتر تایسون Tyson TY3018‎ سرعت بالایی در چاپ دارد .تکنولوژی چاپ آن حرارتی مستقیم و نوع برش آن خودکاراست.باسرعت چاپ 300 میلی متر در ثانیه کیفیت خوبی را ایجاد می کند.قابل اتصال به کشوی پول می باشد.دارای کاتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف