اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980720412215904

راهنمای خرید گوشی موبایل

کد: 13980720412215904

http://bit.ly/2JbvdNZ

، تهران , (اخبار رسمی): همیشه در بازار گوشی موبایل برای خریداران این سوال پیش می‌آید که تلفن همراه که در حال خرید هستند آیا اصالت قانونی دارد یا نه؟ و یا اینکه گوشی اورجینال بوده است یا نه؟ و از طرفی در هنگام خرید موبایل آنچه بیشتر مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد، بحث گارانتی‌های تلفن همراه است.

راهنمای خرید گوشی موبایل
راهنمای خرید گوشی موبایل

یعنی اطمینان از کیفیت و سالم بودن دستگاه در یک بازه زمانی مشخص که توسط شرکت‌های معتبر واردکننده گوشی با نام گارانتی به خریداران ارائه می‌شود و خود آن را می‌توان از مهمترین موارد در انتخاب هر کالایی در بازار دانست.

از طرفی با توجه به تعداد زیاد این شرکت‌ها در ثبت گارانتی مختلف و ارائه آن در بازار و همچنین با توجه به گسترش تقاضا در بازار کسب و کار تلفن همراه، طرح ریجستری گوشی‌های تلفن همراه برای جلوگیری از واردات غیر قانونی به داخل کشور برنامه‌ریزی شده است.

بدین ترتیب هدف اصلی این طرح تعیین اصالت دستگاه و آگاهی از راهنمای خرید گوشی موبایل برای خریداران است که در هنگام خرید بدون نیاز باز کردن گوشی با وارد کردن سریال IMEI رو جعبه گوشی، در سامانه همتا کلیه اطلاعات از مدل گوشی برای خریدار قابل رویت است.

اجرای این برنامه در تعیین هویت گوشی، شاید هزینه‌هایی بیشتر از قبل را برای خریداران شامل باشد ولی می‌توان آسودگی خاطر را از خرید گوشی موبایل اورجینال و با اصالت واقعی خود آن برند را برای مصرف‌کننده در بر داشته باشد.

راهنمای خرید گوشی موبایل

با توجه به گسترش این طرح در آینده برای کلیه برندهای معتبر گوشی مانند شرکت اپل و سامسونگ می‌توان آن را از اصلی‌ترین موارد لازم در هنگام خرید گوشی موبایل دانست. از دیگر مواردی که می‌توان در هنگام خرید گوشی موبایل و در طول استفاده به آن اشاره کرد بیمه گوشی است که می‌توان آن را مکمل گارانتی به شمار آورد.

با این تفاوت که گارانتی با وجود تبصره‌های مختلف و بازه زمانی مشخص تعریف شده است.

ولی در بیمه گوشی همراه با پرداخت هزینه‌ای جداگانه گوشی همراه خود را می‌توان با یک قرارداد مشخص (تعمیر و تعویض رایگان قطعات، پرداخت غرامت در قبال سرقت، خرابی و بلایای طبیعی و...) که قابل تمدید است بیمه کرد.

شرکت ایده برتر پارسیان به خوبی می‌داند که زمان و هزینه، دو معقوله بسیار مهم هستند که برای همه ارزشمند است به همین دلیل در جهت راهنمای خرید گوشی موبایل، وب‌سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کرده است تا به همه امکان دسترسی آسان و یکسانی داده باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت ایده برتر، تمامی اطلاعات فنی محصولات به همراه لوازم جانبی آن را به طور کامل مشاهده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی