اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980716411375904

فرکانس بی‌سیم نیروی انتظامی

کد: 13980716411375904

http://bit.ly/2MjcT7z

، تهران , (اخبار رسمی): تقریبا همه با کاربرد بی‌سیم آشنا هستند و به خوبی می‌دانند که بدون نیاز به دکل مخابراتی می‌توان با هم در ارتباط بود. بی‌سیم نظامی یکی از انواع بیسیم است. البته انواع بیسیم نظامی وجود دارد که از نظر کاربرد و یا ظاهر با هم متفاوت هستند.

فرکانس بیسیم نیروی انتظامی
فرکانس بیسیم نیروی انتظامی

انواع بیسیم نظامی از نظر کاربرد و یا ظاهر با هم متفاوت هستند. برخی از آنها به شکل سیار و برخی به صورت ثابت استفاده می‌شوند. اما چیزی که واضح است، فروش بیسیم نظامی است که به راحتی انجام نشده و نیاز به مجوز دارد. خوشبختانه کشور ایران در این زمینه به خوبی پیشرفت داشته بی‌سیم نظامی ساخت ایران را نیز در بازار وجود دارد. از مهمترین کاربردهای این دستگاه، استفاده برای نیروهای انتظامی است که به عنوان بیسیم پلیس از آن یاد می‌شود.

هر نوع بی سیم نیز بر روی فرکانس خاصی کار می‌کند اما به طور کلی محدوده فرکانس بی‌سیم نیروی انتظامی بین 136 تا 527 مگاهرتز است که بر روی باندهای UHF و VHF فعالیت دارند.

انواع فرکانس بی‌سیم نیروی انتظامی

با وجود انواع فرکانس بی‌سیم نیروی انتظامی، هر بخش بر روی فرکانس خاصی فعال هستند که افراد عادی حق ورود به این کانال‌ها را ندارند. به هر حال فرکانس کار بی‌سیم نیروی انتظامی و نیروهای نظامی مختص این افراد در نظر گرفته شده و استفاده از آنها نیاز به مجوز دارد.

در هر صورت هر بی‌سیم می‌تواند تفاوت‌هایی با سایر مدل‌ها داشته باشد، برای نمونه صدای بی‌سیم نیروی انتظامی با نیروهای نظامی شاید متفاوت باشد.

شناخت بی‌سیم‌ها و اطلاعات فنی از آنها کمک می‌کند تا موقع خرید بی‌سیم، دستگاه درستی را انتخاب کرده و دچار مشکل نشد.

البته شناخت فرکانس بی‌سیم نیروی انتظامی و آشنایی با موارد تخصصی دیگر باعث می‌شود تا بهترین انتخاب را داشت اما همه با این اطلاعات فنی آشنا نیستند.

مجموعه ایده برتر پارسیان که در این زمینه فعالیت دارد، از متخصصان فنی استفاده می‌کند که فرکانس بی سیم نیروی انتظامی و سایر مشخصاتی که کاربران نیاز به اطلاع دارند را در اختیار داشته و به آنها کمک می‌کنند تا بهترین بی‌سیم را خریداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی