اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607103345590

دسترسی عموم مردم به وب 25 ساله شد

کد: 13950607103345590

https://goo.gl/mzkwYk

، تهران , (اخبار رسمی): 25 سال پیش در چنین روزهایی مصادف با 23 آگوست سال 1991 تیم برنرز لی محقق انگلیسی شاغل در سوئیس ناگهان دسترسی عموم مردم جهان را به وب ممکن کرد.

دسترسی عموم مردم به وب 25 ساله شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات تهران ، تور گسترده جهانی یا همان World Wide Web در ابتدا بسیار کوچک و ابتدایی بود و کاربران اندکی داشت، اما حالا با گذشت 25 سال وب تقریبا تمامی جنبه های زندگی ما را تغییر داده و در مواردی رفاه و در مواردی مشکلات و دردسرهای جدی را به همراه آورده است.

اختراع تیم برنرز لی در آزمایشگاه سرن جنبه هایی متنوع و پیچیده داشته و لذا قضاوت در مورد آن ساده نیست. برخی سرمایه گذاران با استفاده از وب به ثروت های سرشاری دست یافته اند. اما از سوی دیگر وب برخی صنایع سنتی را سرنگون کرده و برخی دیگر را رونق داده است.

همچنین وب به همه شهروندان عادی امکان داده تا نظراتشان را ابراز کنند. هر چند امروزه برای دستکاری افکار عمومی هم به طور گسترده ای از توانمندی های وب و فضای مجازی استفاده می شود.

بر اساس آمار Internet Live Stats تعداد وب سایت های فعال بالغ بر 1.07 میلیارد مورد است که البته 75 درصد از آنها فعال نیستند. تعداد صفحات وب نیز به بیش از 4.73 میلیارد مورد می رسد. تعداد کاربران اینترنت نیز برابر با تقریبا نیمی از جمعیت جهان یا حدود 3.4 میلیارد نفر است.

اگر دوست دارید به اولین وب سایت جهان سر بزنید می توانید به آدرس http://info.cern.ch/hypertext/WWW/TheProject.html مراجعه کنید. در این سایت اطلاعات اولیه ای در مورد WorldWideWeb (W3) در دسترس است.

هدست‌های واقعیت مجازی به ابزار جذاب تبلیغاتی مبدل می‌شوندخبرگزاری فارس: هدست‌های واقعیت مجازی به ابزار جذاب تبلیغاتی مبدل می‌شوند

اگر چه تا به حال هدست‌های واقعیت مجازی برای اجرای بازی های ویدئویی، مشاهده فیلم، برخی امور تجاری و ... کاربرد داشته‌اند، اما قرار است از آنها برای انتشار آگهی های تبلیغاتی نیز استفاده شود.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از ونچربیت، نیک بیکر از مدیران ارشد مایکروسافت و یکی از طراحان هدست واقعیت افزوده هولولنز در جریان سخنرانی خود در کنفرانس Hot Chips در Cupertino کالیفرنیا مدعی شد که هولولنز ابزار پیشگام مورد نظر مایکروسافت برای ترکیب دنیای واقعی و مجازی است.

به گفته وی برای این کار از مجموعه ای از حسگرهای قدرتمند استفاده می شود تا تجربه ای دیجیتال به ارمغان آورده شود. بر اساس پیش بینی این مدیر مایکروسافت هدست های واقعیت مجازی تا سال 2020 بازاری 120 میلیارددلاری را برای شرکت های فعال در این حوزه به ارمغان می آورند.

با افزوده شدن تصاویر و اشیای مجازی به جهان واقعی با استفاده از هدست های یاد شده روش هایی خلاقانه برای نمایش آگهی های بازرگانی نیز به وجود می آید که ظاهرا بیشتر بر روی کاربران تاثیرگذار است و آنها را راحت تر جذب خود می کند.

البته بالا بودن قیمت هدست هایی مانند هولولنز که فعلا با پرداخت 3000 دلار قابل خریداری است شاید استقبال از آگهی های تبلیغاتی به این شیوه را به تاخیر بیندازد، اما انتظار می رود در آینده با ارزان تر شدن این محصولات استفاده های تبلیغاتی از آنها افزایش یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران (سهامی خاص) ، یکی از شرکت های زیرمجموعه ی شرکت مخابرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در قلمرو استان های تهران و البرز با طراحی ، ایجاد، بهره برداری ، توسعه و نگهداری شبکه های تلفن ثابت، انتقال داده ، سرویس های ارزش افزوده و خدمات مرتبط برای رفاه جامعه و پاسخ به نیازهای ICT مشتریان حقیقی و حقوقی ، با تکیه بر فناوری و دانش روز، زیرساخت های گسترده و مطمئن شبکه ، کارکنان متخصص و متعهد با رعایت استانداردها در چارچوب اساسنامه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]