اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607103415955

در شهر بازی ارم تجربه کنید

هیچان و شادی با ستاره گردان

کد: 13950607103415955

http://goo.gl/XqmFzE

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه مهیج ستاره گردان در شهر بازی ارم افتتاح شد و هم اکنون به منظور اتفاده قابل بهره برداری و استفاده است.

ستاره گردان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی ارم سبز محمد صنوبر معاون فنی و توسعه این مجموعه گفت: دستگاه مهیج ستاره گردان با استانداردهای جهانی اول تیرماه سال جاری در شهربازی این مجموعه افتتاح  شده  و هم اکنون به منظور ایجاد اوقاتی شاد و مهیج برای علاقمندان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: دستگاه با ارتفاع 30 متر و ظرفیت 30 نفر ساخت شرکت zeirer آلمان بوده و جزء دستگاه های جذاب و مهیج شهربازی به شمار می رود که برای سنین بالای 12 سال طراحی شده است.

صنوبر با تاکید بر امنیت ستاره گردان ادامه داد: دستگاه فوق دارای مجوز بهره برداری از اداره استاندارد ایران بوده و تایید شرکت بازرسی TUVآلمان را نیز در سه بخش طراحی،ساخت و نصب دارد.

بر اساس این گزارش ستاره گردان در شهربازی یک نصب شده  و از اول تیرماه سالجاری مورد استفاده عموم قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارک ارم

شرکت ارم سبز یکی از شرکتهای تحت پوشش سازمان سیاحتی بنیاد که در غرب تهران و در زمین به مساحت 70 هکتار احداث شد. این مجتمع که با داشتن قابلیتهای بالای تفریحی و آموزشی خود سالانه میزبان تعداد کثیری از خانواده های ایرانی و اردوهای دانش آموزشی می باشد. مجتمع ارم با تعدد و تنوع در انواع خدمات تفریحی، آموزشی و فرهنگی خود از امتیاز خاصی نزد ایرانیان برخوردار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح