اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608103535807

اثرگذاری هلدینگ آتیه صبا در بخش گردشگری کشور

کد: 13950608103535807

http://goo.gl/g9gCVd

، تهران , (اخبار رسمی): معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، در نشست مشترک با مدیران شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، بر اثرگذاری هلدینگ آتیه صبا در بخش گردشگری کشور تاکید کرد.

اثرگذاری هلدینگ آتیه صبا در بخش گردشگری کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری ،مرتضی بانک، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در دیدار با مدیرعامل و مدیران هلدینگ آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در حال حاضر فعالیت های اقتصادی برای کشور یک ضرورت اصلی است و خوشبختانه این شرکت با مدیریت دکتر نیک کار و فعالان اقتصادی شاغل در آن، فعالیت های بسیار خوبی در حوزه اقتصادی انجام داده که قابل ستایش است. 
بانک با تاکید بر اینکه هلدینگ آتیه صبا توانسته در بخش گردشگری کشور موثر واقع شده و فعالیت ها و طرح های بسیار خوبی را تعریف کند، اظهار داشت: علاوه بر این، فعالیت های شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا هم در صنعت کفش و سرامیک و هم در بخش جذب سرمایه گذاران و به کارگیری تخصص های بین المللی در داخل کشور بسیار امیدوار کننده بوده است. 
وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های دولت تدبیر و امید در زمینه های مختلف خاطر نشان کرد: امسال در رابطه با نتایج دستاوردهای دولت در سه سال گذشته، سال تعیین کننده ای است، به همین دلیل هر نوع فعالیتی که منجر به توسعه و پیشرفت مردم و کشور شود ضرورت دارد و باید در مورد آن ها اطلاع رسانی شود.
بانک یادآور شد: دولت تدبیر و امید زمانی مسوولیت را بر عهده گرفت که کشور از نظر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در بحران های بسیاری به سرمی بُرد و به همین دلیل عملکرد این دولت در سال های گذشته قابل توجه است.
وی تصریح کرد: شاخص های اقتصادی نشان دهنده شرایط بدِ اقتصادی در کشور بود؛ در رابطه با تأمین مایحتاج و تأمین دارو، مردم با مشکلات بسیاری مواجه بودند، وضعیت سیستم بانکی به دلیل تعهدات و عدم توان پرداخت بدهی دولت به بانک ها در وضعیت نابسامانی قرار داشت و بدهی های پیمانکاران و بدهی های ناشی از سفرهای استانی نیز به مشکلات افزوده بود. 
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: در چنین شرایطی با تمهیدات دولت تدبیر و امید، بسیاری از مشکلات حل شد. در بخش بهداشت و سلامت کارهای ارزنده ای صورت گرفت، طوری که بر اساس شاخص های بین المللی، سلامت کشور 28 پله ارتقا پیدا کرد. کاهش تورم، رشد اقتصادی و ثبات قیمت ارز و طلا، باوجود مشکلات موجود، نشان دهنده هدف گذاری صحیح دولت بوده است.
بانک تصریح کرد: ساخت هتل با استانداردهای بین المللی، کمک به احیای کفش ملی به عنوان یک برند ملی، تأسیس آکادمی، آموزش هتلداری در سطح بین المللی و سایر فعالیت های شرکت آتیه صبا قابل ستایش است. این شرکت باید مطمئن باشد که در شرایط فعلی می توان بیشتر از گذشته تلاش کرد و توسعه کشور را به سمت رشد هشت درصدی سوق داد. برای توسعه کشور راهی به غیر از گسترش فعالیت های واحدها و بخش های خصوصی وجود ندارد. 
احمدرضا نیک کار اصفهانی مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا نیز در این نشست با قدردانی از فعالیت های انجام شده در دولت تدبیر و امید گفت: تلاش های سه ساله دولت بر کسی پوشیده نیست و مردم ما، مردم قدردانی هستند. هلدینگ آتیه صبا نیز تلاش خواهد کرد تا جزء کوچکی از دولت باشد و در راه توسعه و آبادانی کشور گام بردارد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی