کد: 13950608103745689

همزمان با هفته دولت و به عنوان نماینده دولت

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری وارد اراک شد

کد: 13950608103745689

http://goo.gl/ygZSpi

، تهران , (اخبار رسمی): معاون علمی و فناوری رییس جمهورهمزمان با هفته دولت برای گفتگو با فناوران و سرآمدان وحضوردر جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اداری وبازدید از توانمندی‌ها ودستاوردهای شرکت های دانش بنیان به اراک سفر کرد.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری وارد اراک شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی وفناوری رییس‌جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری صبح امروز وارد اراک مرکز استان مرکزی شد و مورد استقبال استاندار، مسوولان محلی و دانشگاهیان این استان قرار گرفت. قرار است، وی از توانمندی‌های فناورانه شرکت های دانش‌بنیان بازدید کند. 

همچنین نشست و حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با مدیران استانی برای تبیین نقش اقتصاد دانش بنیان در تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی، از برنامه های این سفر یک روزه است.
براساس این گزارش، ستاری، با حضور در شهرک صنعتی حاجی‌آباد اراک، ضمن بازدید از شرکت دانش‌بنیان انرژی صنعت خاورمیانه، از شرکت‌های فعال در حوزه انرژی و تولید تولید کننده انواع مخازن CNG ، برای بازدید از توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت‌ دانش‌بنیان پارس جهد، یکی از نخستین شرکت‌های تولید کننده ابزار و تجهیزات اندازه گیری و اتوماسیون صنعتی، ملزومات ابزار دقیق، در شهرک صنعتی ایبک‌آباد اراک حضور خواهد یافت.
ستاری، با حضور در نشست شورای اداری استان مرکزی با محوریت اقتصاد مقاومتی به تبیین نقش اقتصاد دانش‌بنیان در اقتصاد مقاومتی خواهد پرداخت.
دیدار با جمعی از رؤسای دانشگاه‌‌ها و مدیران مراکز علمی-تحقیقاتی ، مسئولان پارک علم و فناوری، مراکز تحقیقاتی و فعالان اقتصادی استان از دیگر برنامه های سفر ستاری به استان مرکزی است.
رییس بنیاد ملی نخبگان در ابتدای سفر به این استان با آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک دیدار و گفت و گو کرد. همچنین آغاز برنامه های معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، حضور در گلزار شهدای اراک و ادای احترام، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای این شهر بود.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری را در این سفر، مهندس محمود زمانی استاندار استان مرکزی، علی وطنی معاون توسعه فناوری ،محمود شیخ زین الدین معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری ، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و جمعی از مسوولان ومدیران استان مرکزی، همراهی خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف