اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608103925791

ساماندهی عطاری های شیراز

کد: 13950608103925791

http://goo.gl/cUhRrT

، (اخبار رسمی): عطاری ها در شیراز ساماندهی می شوند

ساماندهی عطاری های شیراز

به گزارش اخبار رسمی به  نقل از روابط عمومی سازمان غذا و داروی ،مهدی خسروی  رییس اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی و سنتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، با اعلام این خبر گفت: به منظور بررسی دقیق عملکرد فعالان در صنف عطاری و جلوگیری از انجام فعالیت های غیرقانونی و غیرعلمی توسط تعداد محدودی از اعضای این صنف، اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی و سنتی از 8 ماه پیش طرحی را به اجرا گذاشته است که ضمن شناسایی محل فعالیت، نوع فعالیت عطاری ها نیز دسته بندی و پایش می گردد.
خسروی افزود: در طول 8 ماه گذشته بیشتر از 600 مورد بازرسی از عطاری ها به عمل آمده و آن درصد کم از افرادی که تحت این عنوان اقدام به تخلف و انجام اعمال مخل سلامت مردم می کردند، به مراجع قضایی معرفی گردیدند، به طوریکه در همایش سالیانه عطاری ها که دو هفته پیش در شیراز برگزار شد، از افرادی که با صداقت در این عرصه که قدمتی بیش از دو هزار سال دارد فعالیت می نمایند، تقدیر به عمل آمد.
دکتر "مهدی خسروی" گفت: انجام این طرح در شیراز همزمان در کل استان فارس منجر به حصول اطمینان از سلامت فرآورده های دارویی گیاهی که در بسته بندی های بهینه سازی شده در اختیار شهروندان قرار می گیرد، خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]