اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104320079

رئیس سازمان راهداری اعلام کرد

ارزیابی شرکت‌های مسافربری باآیین‌نامه جدید

کد: 13950608104320079

http://goo.gl/A46K4k

، تهران , (اخبار رسمی): کشاورزیان ازنصب وراه‌اندازی 1879سامانه ثبت تخلفات عبورومروروهوشمندسازی جاده‌های شریانی خبردادوگفت:این پروژه با اختصاص اعتباری حدود 600 میلیاردتومان به ایمنی سفرهای بین شهری می‌انجامد.

ارزیابی شرکت‌های مسافربری باآیین‌نامه جدید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره اقدامات انجام شده در بخش حمل‌ونقل هوشمند (ITS) سازمان راهداری‌ و حمل‌ونقل جاده‌ای در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: اطلاعات موجود در سامانه اطلاع رسانی 141 هم اکنون در قالب سایت ، اپلیکیشن موبایلی، پیامک و تماس تلفنی به صورت دقیق و روشن در اختیار هموطنان قراردارد و اطلاعاتی که پیش از این تنها در انحصار تعدادی سازمان و نهاد بود در حال حاضر بدون محدودیت و سخاوتمندانه جهت بهره‌برداری در دسترس عموم مردم است.

 کشاورزیان در ادامه به راه‌اندازی نرم‌افزار موبایلی سالنامه آماری در راستای اطلاع‌رسانی به شهروندان اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت آمار در زندگی روزمره هموطنان و اجرای حقوق شهروندی مورد تاکید مسئولین امر از یک سو و حجم بالای خدمات ارائه شده در بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از سوی دیگر، اپلیکیشن موبایل به عنوان یکی از مناسب‌ترین و به روزترین ابزارهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی خواهد توانست پربازده‌ترین گزینه برای انجام این امر باشد.

وی افزود: این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های دسته‌بندی اطلاعات و آمار، امکان آگاه ساختن کاربران از اخبار و اطلاعات به روز شده و جدید و همچنین ارسال نظرات، پیشنهادها و انتقادات از سوی مخاطبان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به  قرارداد نصب سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور و هوشمندسازی جاده‌های شریانی کشور در سال گذشته خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مدت سه ساله قرارداد 1879 دستگاه از این سامانه با اختصاص حدود 600 میلیارد تومان اعتبار در سراسر راه‌های شریانی کشور جهت ایمنی سفرهای بین شهری و آسایش هرچه بیشتر هموطنان نصب و راه‌اندازی شود.

رئیس سازمان راهداری از راه‌اندازی دو باب پاسگاه پلیس راه پیش ساخته با معماری شایسته و متناسب در استان اصفهان و محور شریف‌آباد در استان تهران به عنوان نمونه و از افتتاح 48 پاسگاه پلیس راه پیش ساخته جدید به صورت تیپ در آینده‌ای نزدیک در سراسر کشور خبر داد.

کشاورزیان نصب سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان سپهتن با مساعدت وزارت نفت برای کنترل مصرف سوخت و اختصاص سوخت بر حسب پیمایش را از دیگر اقدامات این سازمان ذکر کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: از سال گذشته آیین‌نامه تشکیل شرکت‌های حمل و نقل مسافر مورد بازنگری قرار گرفته و آیین‌نامه جدید تدوین و اخیراً به ادارات کل استانی ابلاغ گردید و هدف تعریف شده در بخش حمل و نقل مسافر حرکت به سمت برندسازی و ایجاد شرکت‌های صاحب نام در این عرصه است که بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته امکان ارزیابی برندهای بخش حمل و نقل مسافر میسر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهداری و حمل و نقل جاده ای

در سال 1382 شورای عالی اداری کلیه وظایف، نیروی انسانی، تجهیزات، تعهدات و اعتبارات معاونت راهداری وزارت راه و ترابری به سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌های کشور منتقل و معاونت مذکور از تشکیلات وزارت راه و ترابری حذف شد و وظایف و اداره امور دبیرخانه شورای عالی ترابری کشور از سازمان منتزع و به وزارت راه و ترابری منتقل گردید و نام سازمان به «سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان