اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104856122

شهر اندیشه یک گام دیگر به سمت هوشمند شدن برداشت

حمل و نقل اندیشه الکترونیکی شد

کد: 13950608104856122

http://goo.gl/fgLfd4

، تهران , (اخبار رسمی): در هفته دولت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اندیشه در جهت تحقق شهر هوشمند و مرتفع کردن مشکلات شهروندان در پرداخت های خرد ، به سامانه یکپارچه پرداخت الکترونیک مجهز شد

سامانه هوشمند پرداخت خرد

به گزارش سیمرغ تجارت، از این پس شهروندان می توانند برای استفاده آسانتر از اتوبوس های شهر اندیشه کارت الکترونیک اندیشه کارت را از باجه فروش و شارژ تهیه و یا در شعب بانک تجارت شارژ نمایند. 

امین حسینی مدیر بازاریابی شرکت سیمرغ تجارت در این باره گفت: در راستای ارتقای خدمات شهروندی و تسهیل در فرایند پرداخت شرکت سیمرغ اقدام به راه اندازی این سامانه نموده است. از ویژگی های بسیار کاربردی این سامانه قابلیت پذیرش در حمل و نقل عمومی تهران و شارژ در ایستگاه های مترو و همچنین شعب بانک تجارت در شهر اندیشه و تهران می باشد. 

گفتنیست کارت چند منظوره کیف پول بانک تجارت نیز پس از فعال سازی و شارژ در این سامانه قابل استفاده می باشد. و با هدف یک پارچه سازی نظام پرداخت در شهر اندیشه در فاز های بعدی به نقاط پذیرندگی این سامانه افزوده خواهد شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیمرغ تجارت

ارائه دهنده ی راه کارای هوشمند پرداخت شهری است ازاین‌رو شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت فعالیت خود را از بهمن‌ماه 1391 آغاز کرد.ودر دنیای جدید، پرداخت و فناوری مالی چنان رشد نموده است که دیگر نمی‌توان بانک‌ها را تنها بازیگران عرصه تبادلات مالی دانست. چندین سال است که در دنیا دیگر رشد شرکت‌های کوچک در حوزه فناوری‌های مالی از رشد بانک‌ها جلوتر زده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه