کد: 13950608105075689

به همت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی برگزار می شود

یازدهمین جشنواره برترین محصولات نانوفناوری

کد: 13950608105075689

http://goo.gl/DHXQQf

، تهران , (اخبار رسمی): ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یازدهمین جشنواره برترین محصولات نانوفناوری ایران را همزمان با نهمین جشنواره فناوری نانو، برگزار می کند .

یازدهمین جشنواره برترین محصولات نانوفناوری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یازدهمین جشنواره برترین محصولات نانوفناوری ایران را همزمان با نهمین جشنواره فناوری نانو، برگزار می کند که طی آن از محصولات برتر در سال 1394 تقدیر به عمل می‌آید.

جشنواره برترین‌های فناوری نانو با برنامه‌ریزی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به صورت سالانه برگزار می‌شود و به بررسی دستاوردهای شرکت‌های فعال در حوزه تولید محصولات و تجهیزات مرتبط با فناوری نانو می‌پردازد. به محصولاتی که بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند و جزء برترین محصولات قرار گیرند طی مراسمی همزمان با جشنواره نانو جوایزی تعلق خواهد گرفت.

یازدهمین جشنواره برترین محصولات نانوفناوری ایران، همزمان با نهمین جشنواره فناوری نانو برگزار می‌شود و طی آن از محصولات برتر در سال 1394 تقدیر به عمل خواهد آمد. محصولاتی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند که تأییدیه نانومقیاس آن‌ها تا 29 اسفند 1393 صادرشده و جزء برترین‌های سه دوره‌ پیش نباشند. فرآیند ارزیابی با دعوت از شرکت‌ها از نیمه‌مرداد آغاز شده است و تا 10 شهریور ادامه خواهد داشت.

محصولات شرکت‌ها در چهار شاخص کلان؛ فناوری، بازار، سازمانی و تولید مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و محصولات برحسب نمرات کسب‌شده در این شاخص‌ها رتبه‌بندی می‌شوند. ارزیابی تا پایان شهریور سال 1395 به پایان رسیده و از برگزیدگان هم‌زمان با افتتاحیه نهمین جشنواره فناوری نانو در مهرماه با اهداء جوایز تقدیر به عمل خواهد آمد.

در مرحله قبل این جشنواره در بخش محصولات برگزیده شرکتی نتوانست حائز رتبه اول و دوم شود اما رتبه سوم به‌صورت مشترک به داروی سیناکورکومین از شرکت اکسیر نانو سینا و کامپاند نانو افزودنی شرکت آریا پلیمر پیشگام اهدا شد. رتبه‌های اول و دوم بخش تجهیزات نیز به ترتیب به میکروسکوپ پروبی روبشی شرکت نانو سیستم پارس و اسپکتروفتومتر شرکت طیف‌سنج پیشرو پژوهش تعلق گرفت.

شرکت‌های متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  از نحوه شرکت در این جشنواره و همین‌طور ارسال مدارک، به صفحه این برنامه در پایگاه اطلاع‌رسانی محصولات فناوری نانو ایران بخش جشنواره برترین محصول مراجعه کنند.

 تاکنون 10 دوره از این جشنواره برگزار شده‌ و محصولات برتر فناوری نانو در سال‌های 1384 تا 1393 مشخص ‌شده‌اند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش