اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608105225371

به میزبانی بحرین برگزار می شود:

بیست و سومین کنفرانس بانکداری اسلامی

کد: 13950608105225371

http://goo.gl/Od4VRC

، تهران , (اخبار رسمی): یست و سومین کنفرانس جهانی بانکداری اسلامی روزهای 15 ، 16 و 17 آذر ماه به میزبانی بحرین و با حضور یک هزار و 300 نفر با عنوان "ابهامات اقتصادی: هوشیاری و رشد" برگزار خواهد شد.

بانکداری اسلامی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی این کنفرانس قرار است با همکاری بانک مرکزی بحرین و حضور یک هزار و 300 نفر تحت عنوان "ابهامات اقتصادی: هوشیاری و رشد" در هتل خلیج بحرین برگزار شود.

در این کنفرانس مباحث گوناگونی از جله حوزه های جدید رشد، ابهامات اقتصادی و ایجاد فرصت های قابل دسترس برای صنعت جهانی مالی اسلامی مطرح خواهد شد.

کنفرانس جهانی بانکداری اسلامی در سال 2016 بعد از بیش از دو دهه رشد و نوآوری در صنعت 2 تریلیون دلاری مالی اسلامی برگزار می شود و در آن مطالب جدیدی در رابطه با بهره برداری از فن آوری های نوین، نتایج تحقیقات گسترده و دیدگاه های کارشناسان مجرب به هدف کمک به ایجاد نقشه راه برای سال 2017 و حتی بعد از آن مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در این کنفرانس چگونگی پیشبرد تأمین مالی اسلامی در دنیای دیجیتال و استفاده از نظرات پیشگامان و نوآوران در زمینه فن آوری های مالی نیز بررسی خواهد شد.

در کنفرانس جهانی بانکداری اسلامی 2016 جوایز بهترین عملکرد نیز اهدا خواهد شد. نامزدهای دریافت این جایزه چند هفته قبل از زمان برگزاری کنفرانس معرفی می شوند و برندگان نهایی در ضیافت شامی که روز 16 آذر برگزار می شود، اعلام خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مرکزی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 18 مرداد ماه 1339 تأسیس گردید. برخی از وظایف بانک مرکزی عبارتند از حفظ ارزش داخلی و خارجی پول ملی کشور، انتشار اسکناس و ضرب سکه‌های فلزی رایج کشور، تنظیم مقررات مربوط به معاملات ارزی و ریالی، نظارت بر صدور و ورود ارز و پول رایج کشور، تنظیم کننده نظام پولی و اعتباری کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش