اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609105475371

با حضور معاون رییس جمهوری انجام شد

آغاز بیست و هفتمین همایش بانکداری اسلامی

کد: 13950609105475371

http://goo.gl/dWQQGO

، تهران , (اخبار رسمی): بیست و هفتمین همایش بانکداری اسلامی امروز(سه شنبه) با حضور نوبخت معاون رییس جمهوری طیب نیا وزیر اموراقتصادی ودارایی و سیف رییس کل بانک مرکزی ایران در محل سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

بانکداری اسلامی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی در این همایش 2 روزه مدیران ارشد حوزه پولی و بانکی کشور، استادان دانشگاه، کارشناسان و صاحب نظران این حوزه حضور دارند.

با توجه به تدوین لوایح «بانکداری ایران» و «بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» و رسیدگی به آن در دولت، همایش امسال از اهمیت بالایی برای تبیین چالش ها و فرصت های نظام بانکی کشور برخوردار است.

همچنین"تعامل نظام بانکداری بدون ربا با بانکداری بین الملل"موضوع محوری این همایش است و صاحب نظران داخلی و خارجی مسایلی چون «تجربه بانک های اسلامی و چالش های نظام بانکی کشور در تعامل با مقررات بانکداری بین الملل»، «اصلاح ساختارها و فرآیندهای اجرایی نظام بانکی کشور»، «سلامت نظام بانکی و نهادسازی و ابزارسازی در راستای تعامل با بانکداری بین الملل» و «راهکارهای متنوع سازی و توسعه خدمات بانکی بین الملل در نظام بانکی کشور » را مورد بحث و کنکاش قرار می دهند.

قابل ذکر است مقایسه تطبیقی استانداردهای کفایت سرمایه، مقررات احتیاطی IFSB با کمیته بال و تجربه بکارگیری این ضوابط در بانک های اسلامی و نیز مقایسه تطبیقی استانداردهای IFRS با استانداردهای AAOIFI مورد استفاده در بانک های اسلامی از دیگر محورهای این همایش است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مرکزی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 18 مرداد ماه 1339 تأسیس گردید. برخی از وظایف بانک مرکزی عبارتند از حفظ ارزش داخلی و خارجی پول ملی کشور، انتشار اسکناس و ضرب سکه‌های فلزی رایج کشور، تنظیم مقررات مربوط به معاملات ارزی و ریالی، نظارت بر صدور و ورود ارز و پول رایج کشور، تنظیم کننده نظام پولی و اعتباری کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه