اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106576126

اجراخوانی «ماه در آب» در تماشاخانه «سه نقطه»

کد: 13950609106576126

http://goo.gl/gE2Gpr

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشنامه «ماه در آب» اثرمحمد یعقوبی باحضور محسن افشانی، ساغر عزیزی، نسرین ذوالفقاری و تعدادی از هنرمندان تئاتروسینما با طراحی وکارگردانی رها سرمدی در تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه اجراخوانی می‌شود.

اجراخوانی «ماه در آب» در تماشاخانه «سه نقطه»

به گزارش اخباررسمی و به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، رها سرمدی طراح و کارگردان این برنامه که پیش از این در حوزه ساخت تله فیلم، فیلم کوتاه و بازی در فیلم ها و سریال های ایرانی فعالیت داشته و دستیاری و کارگردانی برخی آثار تئاتری را نیز در کارنامه کاری خود دارد در همین باره گفت: شیوه اجراخوانی برخلاف نمایشنامه خوانی های رایجی است که افراد پشت میز می نشینند و شروع به خواندن نمایشنامه می‌کنند در این شیوه اجراخوانان به اجرا می پردازند و تنها یک نمایشنامه در دست دارند. وی ابراز امیدواری کرد: این برنامه که با حمایت های ویژه تماشاخانه سه نقطه اجرا می شودبتواند ارتباط خوبی با مردم برقرار کند وی تاکید کرد: در صورتی که استقبال خوبی از این برنامه به عمل آید گروه اجرایی آماده تمدید آن برای چند شب دیگر نیز خواهد بود.

بنا بر این گزارش اجرا خوانی نمایشنامه ماه درآب به مدت سه روز از ساعت 19:30 سه شنبه نهم شهریور ماه سال جاری آغاز شده و تا پنجشنبه یازدهم شهریور ماه دامه دارد. عواملی که در اجراخوانی "ماه در آب" حضور دارند عبارتند از: کارگردان:رها سرمدی، دستیار کارگردان:بهار دهقان، عکاس:نادر پیرزاده، مسئول هماهنگی:سامی زمان، اجراخوانان به ترتیب خوانش: رها سرمدی،ساغر عزیزی،محسن افشانی،نسرین ذوالفقاری،بهار دهقان،یاسمین عرشیا فر،فرهاد تاوتلی،اشکان هورسان، اطلاع رسانی : ندا طهرانی- مصطفی محمودی، تبلیغات فضای مجازی: طراحان هنر ایرانیان.

اجراخوانی «ماه در آب» با مدت زمان 80 دقیقه و بهای بلیت 10 هزارتومان پذیرای علاقه مندان است و سایت فروش بلیت تیوال برای رزرو بلیت های این برنامه در نظر گرفته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه

تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه در سال 1389 با هدف آموزش، تولید و اجرای تئاتر راه اندازی شد و به مدد حضور اساتید باتجربه و کارآزموده به سرعت جایگاهی ویژه در میان هنرمندان و هنرجویان ایرانی بدست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر