اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107355699

آغاز به کار جشنواره دوسالانه دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی

اقتصاد مقاومتی هدف جشنواره هاست

کد: 13950610107355699

http://goo.gl/JtJXG1

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره دوسالانه دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی با هدف کارآفرینی و ایجاد فضای اقتصادی در راه لبیک شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برپا شده است.

اقتصاد مقاومتی هدف جشنواره ها است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی علی اکبرزاده، مدیرکل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه جشنواره دوسالانه دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور که در کانون فرهنگی تربیتی قدس منطقه 2 شهر تهران برگزار شد اظهار داشت: دومین جشنواره دوسالانه کانون های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور را با یاد شهدا، امام راحل و آرزوی طول عمر برای رهبر معظم انقلاب و موفقیت دولتمردان تدبیر و امید آغاز می کنیم این جشنواره به این دلیل به صورت دو سالانه برگزار می شود که استان ها فرصت داشته باشند در یک وقفه یک ساله جشنواره های درون استانی را برگزار کنند تا پس از دو سال به صورت ملی و با حضور 31 استان کشور برگزار شود.

وی افزود: کانون ها در این جشنواره آخرین دستاوردهای فرهنگی و تربیتی خود را در بخش های مختلف ارائه می کنند که این بخشها عبارتند از کارگاه های تولیدی ، نمایشگاه ، فروشگاه و تالار گفت و گو.

مدیرکل فرهنگی و هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در این جشنواره 300 دانش آموز و مربی و 700 نفر از مدیران کانون های فرهنگی و تربیتی با یکدیگر تبادل تجربه و تعامل می کنند. امیدواریم این جشنواره زمینه ای را فراهم کند تا دانش آموزان بتوانند توشه مناسبی را از این جشنواره به دست بیاورند و پس از 2 سال با انرژی بیشتری در جشنواره بعدی شرکت کنند.

وی افزود: این جشنواره بر اساس سوال مقام معظم رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل برپا شده است و دانش آموزان و مربیان در این جشنواره با ارتقا دانش خود فضای اقتصای و کارافرینی را برای خود فراهم می کنند.

علی اکبرزاده خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش این اقدام را در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام داده است و این جشنواره بُعد عملیاتی آن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش