اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107366094

در فصل اول 2016 ایجاد شد

3 میلیارد دلار خسارت باج افزارها

کد: 13950610107366094

http://goo.gl/cO55Pz

، تهران , (اخبار رسمی): به گفته Raimund Genes مدیر ارشد فناوری شرکت ترندمیکرو ، باج افزارها فعالیت یک شرکت یا سازمان را به طور کامل فلج میکنند و خلافکاران سایبری همواره در حال خلاقیت در ایجاد و گسترش باج افزارها هستند .

باج افزارها ، ترندمیکرو ، دورانتاش ، امنیت اطلاعات ، امنیت سایبری ، ویروسها

به گزارش دورانتاش به نقل از کمپانی امنیتی ترندمیکرو ، کسب و کارها برای آزادسازی و دسترسی دوباره به اطلاعاتشان 172 درصد بیشتر از گذشته ، به خلافکاران سایبری باج داده اند .
براساس گزارش کمپانی ترندمیکرو که از شرکتهای پیشرو در زمینه ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس می باشد ، اخاذی آنلاین در سال 2016 رشد بی سابقه ای را تجربه کرده و در نیمه اول سال 2016 ، شاهد 172 درصد رشد بوده است .
همچنین میزان تلفات و خساراتی که قربانیان از بابت آلوده شدن به باج افزارها پرداخت کرده اند به حدود 3 میلیارد دلار میرسد .
به گفته Raimund Genes مدیر ارشد فناوری در شرکت ترندمیکرو ، باج افزارها ( Ransomware ) ها ، فعالیت یک شرکت یا سازمان را به طور کامل مختل و فلج میکنند و خلافکاران سایبری همواره در حال تحول و خلاقیت در ایجاد و گسترش باج افزارها هستند .
Genes  توصیه کرد تا کسب و کارها و شرکتها راهکارهای امنیتی چند لایه را برای مبارزه با باج افزارها اتخاذ کنند ، زیرا این تهدیدات هر زمان در حال حمله و تلاش برای نفوذ به سیستمها و شبکه ها هستند .

متن کامل خبر
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]