اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010103577916094

آنتی ویروس وبروت را فقط از سایت رسمی و اصلی دورانتاش تهیه و دانلود کنید.

توزیع بدافزار در قالب آنتی ویروس پرطرفدار و محبوب Webroot

کد: 14010103577916094

https://bit.ly/3uyCAG7

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش هشدار داد که دهها سایت عمدتا ایرانی و فارسی اقدام به توزیع ویروس و بدافزار در قالب آنتی ویروس های پرطرفدار و محبوب وبروت کرده اند.

توزیع بدافزار در قالب آنتی ویروس پرطرفدار و محبوب Webroot
توزیع بدافزار در قالب آنتی ویروس پرطرفدار و محبوب Webroot

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، دهها وب سایت و فروم ایرانی و فارسی، اقدام به انتشار ویروس و بدافزار و آنتی ویروس های جعلی در قالب آنتی ویروس های وبروت Webroot کرده اند.

محبوبیت و پرطرفدار بودن آنتی ویروس های بسیار سبک و کم حجم وبروت باعث شده تا خلافکاران سایبری در پوشش این آنتی ویروس و با فریب کاربرانی که به دنبال آنتی ویروس وبروت هستند، ویروس، بدافزار و باج افزار منتشر کنند.

شرکت دورانتاش طی اطلاعیه ای اعلام کرد که آنتی ویروس های وبروت Webroot را فقط از طریق وب سایت این شرکت تهیه کرده و از لینکهایی که دورانتاش در اختیارتان قرار میدهد آنتی ویروس های Webroot ( وب روت ) را دانلود و نصب کنید.

چرا آنتی ویروس های Webroot محبوب و پرطرفدار است؟

آنتی ویروس های وبروت Webroot، در عین قدرتمند بودن، عنوان سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های جهان را در اختیار خود دارند.

فایل نصب آنتی ویروس ویندوزی وبروت فقط 5 مگابایت است و در 10 ثانیه نصب میشود و در حالت عادی حدود 10 مگابایت و در حالت اسکن حدود 80 مگابایت از حافظه رم را استفاده میکند که 20 برابر سبکتر از آنتی ویروس های ایست (نود32) و حدود 30 برابر سبکتر از ویندوز دیفندر، کسپرسکی و بیت دیفندر است.

از طرفی نصب و راه اندازی و رابط کاربری آنتی ویروس های وبروت بسیار ساده و آسان است و میتوان آنتی ویروس های وبروت را در ایران از شرکت معتبر و مطمئن دورانتاش تهیه کرد.

علاوه بر این شرکت دورانتاش طی کمپین های مختلف و یا همکاری با برخی شرکتهای اینترنتی مانند شاتل و آسیاتک، تخفیف های ارزنده و بسیار خوبی را برای خرید آنتی ویروس های وبروت ارائه داده.

خروج آنتی ویروس های پاندا سکیوریتی، ایست (نود32)، بیت دیفندر و آویرا از بازار ایران باعث شده تا کاربران این آنتی ویروس ها هم عمدتا به آنتی ویروس های وبروت مهاجرت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دورانتاش به نشانی www.durantash.com مراجعه کنید.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]