اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010103577886094

پایان کار بیت دیفندر در ایران

بیت دیفندر تحریم شد

کد: 14010103577886094

https://bit.ly/3IHNfDu

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت رومانیایی بیت دیفندر طی ایمیلی اعلام کرد به دلیل تحریم ها، خدمات به ایرانی ها را محدود میکند.

بیت دیفندر تحریم شد.
بیت دیفندر Bitdefender

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت رومانیایی بیت دیفندر طی ایمیلی اعلام کرد به دلیل تحریم ها ارائه خدمات و محصولات به ایران را محدود میکند.

طی ماه گذشته مشتریان بیت دیفندر در ایران در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که ایمیلی از طرف این شرکت رومانیایی دریافت کردند که این شرکت ارائه سرویس و محصول و خدمات به آنها را در تاریخ 22 فبریه  2022 محدود میکند.

پس از 22 فبریه 2022 نیز دهها کاربر در شبکه های اجتماعی مانند توییتر اعلام کردند که لایسنس های آنها ناگهان منقضی شده و اکانت بیت دیفندر ( Bitdefender ) آنها مسدود و بلاک شده است.

برخی مشتریان بیت دیفندر اعلام کردند که از مدتها پیش رجیستر و آپدیت آنتی ویروس های بیت دیفندر فقط از طریق پروکسی و وی پی ان امکانپذیر بوده است.

شرکت بیت دیفندر چندی پیش نیز ارائه آنتی ویروس رایگان ( Free Antivirus ) برای ویندوز را نیز متوقف کرد.

شرکت دورانتاش اعلام کرد که مشتریان و کاربران آنتی ویروس های بیت دیفندر در ایران میتوانند از آنتی ویروس های شرکت دورانتاش مانند وبروت Webroot و ترندمیکرو Trend Micro به همراه تخفیف های مناسب استفاده کنند.

ترندمیکرو و وبروت هر 2 از کمپانی های بزرگ، پیشرو و مطرح آنتی ویروس و امنیت سایبری در دنیا هستند.

از جمله مشتریان و شرکای استراتژیک ترندمیکرو میتوان به شرکتهای Cisco, ASUS, TP-Link, Panasonic, Fujitsu, IBM, HP, Linksys, Vivotek, Amazon, Facebook, SBI Bank و بیش از 500 هزار شرکت دیگر اشاره کرد.

از جمله مشتریان و شرکای استراتژیک وبروت Webroot نیز میتوان به Cisco, F5 Networks, Aruba Networks, F445 Networks, Zyxel, PaloAlto Networks, A10 Networks, و  HP اشاره کرد.

آنتی ویروس های هر دو شرکت وبروت و ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران ارائه و پشتیبانی میشوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]