اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107546072

پس از حضور مربی اسکیت آرژانتینی در سفر به ایران

مربیان فرانسه،آلمان و فنلاند هم می‌آیند

کد: 13950610107546072

http://goo.gl/EWGl3S

، تهران , (اخبار رسمی): پس از حضور سابرینای آرژانتینی در روزهای آینده مارینا فاگواگای فرانسوی، کریستن مولر آلمانی و چوکا کوزی وری فنلاندی نیز برای ارتقای سطح فنی و مهارتی اسکیت هاکی ایران به کشورمان سفر خواهند کرد.

مربیان فرانسه،آلمان و فنلاند هم می‌آیند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، حضور سابرینا قهرمان چندسال اخیر آمریکای جنوبی و دارنده مقام های چهارم و پنجم جهان در رسته اسکیت هنری بازتاب بسیار خوبی در بین اهالی این رشته داشت و ورزشکاران و مربیان در نامه ای به رییس فدراسیون از این فرصتی که برای ارتقای سطح فنی و مهارتی آنان فراهم شد تقدیر و تشکر کردند.

در شرایطی که سابرینای آرژانتینی هنوز در تهران است و کلاس های ویژه ای را برای مربیان و ورزشکاران اسکیت هنری ایران برگزار می کند 12 شهریور ماه شاهد حضور یک بازیکن ، مربی بین المللی دیگر در تهران خواهیم بود.

مارینا فاگواگا کاپیتان تیم ملی اسکیت هاکی بانوان فرانسه بامداد جمعه 12 شهریور به تهران سفر خواهد کرد . وی در سفر یک هفته ای خود به ایران جلسه فنی با بازیکنان و مربیان اسکیت هاکی بانوان، بررسی عملکرد تیم ها در رقابت های لیگ، برگزاری کلینیک های آموزشی در سطوح مختلف و در نهایت حضور در کمپ انتخابی تیم ملی را در دستور کار خود خواهد داشت.

پس از این دو مربی، کریستین مولر آلمانی نیمه شهریورماه به ایران سفر خواهد کرد تا در شهر تبریز کمپ ویژه بازیکنان را برگزار کند . بررسی عملکرد نفرات حاضر در این کمپ و ارزیابی های فنی و مهارتی ملی پوشان را هم مد نظر قرار خواهد داد.

گفتنی است چوکا کوزی وری فنلاندی نیز نیمه دوم شهریور ماه به تهران سفر خواهد کرد تا به صورت اختصاصی دروازه بان های اسکیت هاکی ایران را تمرین دهد. این مربی با هدف ارتقای مهارت های دروازه بان های تیم ملی و البته علاقه مندان به این رشته به کشورمان خواهد آمد تا سطح فنی و دانش مهارتی این افراد را اتقا بخشد.

فدراسیون اسکیت تمام تلاش خود را کار گرفته تا با امکانات موجود و بهره وری از فرصت هایی که در اختیار دارد تیم ملی اسکیت هاکی قدرتمندی را روانه بازیهای آسیایی آبان ماه و بازیهای زمستانی اسفندماه سال جاری کند. بازیهای آسیایی در شهر لی شوی چین و بازیهای زمستانی در ساپورای ژاپن برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران

اسکیت ورزشی است آمیخته از هنر و مهارت فردی، این رشته با دارا بودن زیر شاخه های مختلف و تنوع حرکتی بسیار، دارای محبوبیت خاصی در بین جوانان است و هر روز بر مخاطبین این رشته مفرح افزوده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش