اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107766128

در 24 ساعت گذشته

13 نقطه از علفزارهای سطح شهر رشت آتش گرفت

کد: 13950610107766128

https://goo.gl/mQWViB

، رشت , (اخبار رسمی): پوشش 21 مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان شهر باران شهرداری رشت صورت گرفت.

13 نقطه از علفزارهای سطح شهر رشت آتش گرفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت آتش نشانان و تیم های امداد و نجات 12 ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت در 24 ساعت گذشته 21 مورد حریق، حادثه و همچنین خدمات ایمنی به شهروندان ارائه نمودند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: مرکزستاد فرماندهی و کنترل 125 آتش نشانی در 24 ساعت گذشته پاسخگوی 450 تماس شهروندان بوده که از این تعداد بالغ بر 21 مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان ارایه شد.

وی در ادامه افزود: مجموع این عملیات ها با 27  مرتبه خروج خودروی اطفایی و نجات جهت پوشش 13 مورد اطفای نفس گیر آتش سوزی علفزار، یک  مورد آتش سوزی منزل مسکونی، یک مورد رها سازی و زنده گیری خفاش،3 مورد  قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی و آسانسور،  نهایتا 3 مورد آتش سوزی خودرو بوده است.   

مومنی در پایان با بیان اینکه خوشبختانه دراین عملیات ها به کسی آسیب جانی نرسید افزود: بواسطه گرم تر شدن هوا به شهروندان بخصوص کشاورزان توصیه می شود از به آتش کشیدن علفزارها و کاه و کلش خودداری کرده و با رعایت نکات و توصیه‌های ایمنی به جهت کاهش خسارات ناشی از اینگونه آتش‌سوزی‌ها ضمن رعایت و احترام به حقوق شهروندی نسبت به پیشگیری و بروز هرگونه آتش سوزی علفزار و ضایعات اقدام نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری رشت

شهرداری رشت نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر رشت را بر عهده دارد. شهردار رشت به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان ‌مردم در شورای اسلامی شهر رشت انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه