اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171186128

فرصت خوبی است که نصیب شهر رشت شده است

پیوستن رشت به شبکه شهرهای خلاق جهان

کد: 13950808171186128

https://goo.gl/FfSuG2

، رشت , (اخبار رسمی): نماینده شورای اسلامی شهر رشت در نشست شهر های خلاق عضو شبکه خوراک شناسی یونسکو به تشریح این نشست پرداخت

پیوستن رشت به شبکه شهرهای خلاق جهان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از واحد مدیریت ارتباطات و امور بین المال شورای اسلامی شهر رشت  عباس صابر  تصریح کرد : تا زمانی که در نشست شبکه شهر های خلاق عضو خوراک شناسی در کره جنوبی حضور  نداشتم ابهاماتی در خصوص اقدامات روابط عمومی و امور بین الملل  و شهر خلاق وجود داشت و نمی دانستیم  افق این فعالیت ها تا کجا باید باشد.  

وی در خصوص ارزیابی خود از  وضعیت شهر خلاق رشت نسبت به سایر شهر های عضو شبکه گفت  : در این حوزه از سایر شهر ها و کشورهای عضو  به مراتب عقب تر هستیم.

رییس کمیسیون عمران و توسعه شورای اسلامی شهر رشت افزود: برای اینکه بتوانیم در شبکه شهرهای خلاق به جایگاه واقعی خود برسیم، در پیش گرفتن اصول  و استانداردهای جهانی در این زمینه اهمیت ویژه ای دارد.

وی ضمن تقدیر از زحمات فاطمه قدیمی حرفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و مدیر برنامه های یونسکو در شهر خلاق رشت تصریح کرد: تلاش برای برندسازی رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی قابل تحسین بوده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت در ادامه گفت: به همکاری و تعامل  بیشتر دستگاه ها نیاز داریم و باید تمامی دستگاه ها با نگاه شهر خلاق خوراک شناسی پروژه هایشان را برنامه ریزی و اجرا کنند.

عضو کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت  در پاسخ به اقدامات مورد نیاز در حوزه کمیسیون برنامه و بودجه در سال های آینده گفت: باید در همه قسمت های اجرایی ، تصمیم گیری ها با اولویت و نگاه ویژه به شهر خلاق خوراک شناسی صورت بگیرد. اگر چنین اتفاقی بیفتد، رشت جایگاه خودش را پیدا خواهد کرد و می تواند برای جذب گردشگر در راستای  توسعه روابط بین الملل  و جذب سرمایه گذار موفق باشد. 

عباس صابر در پایان گفت : پیوستن رشت  به شبکه شهرهای خلاق جهان، فرصت خوبی است که نصیب شهر رشت شده است و باید هدفگذاری ها نیز به درستی صورت بگیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری رشت

شهرداری رشت نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر رشت را بر عهده دارد. شهردار رشت به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان ‌مردم در شورای اسلامی شهر رشت انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه