اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107816128

ساعاتی پیش رخ داد

نیمه واژگونی خودروی نیسان در زیر پل گاز

کد: 13950610107816128

http://goo.gl/NROAgy

، رشت , (اخبار رسمی): صبح امروز 10 شهریور، بواسطه اعلام نیمه واژگونی خودروی نیسان توسط شهروندان سریعا دو دستگاه خودروی اطفایی و نجات از ایستگاه 5 آتش نشانی را به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی، زیر پل گاز اعزام شدند.

نیمه واژگونی خودروی نیسان در زیر پل گاز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت-  حوالی ساعت 8:25 دقیقه صبح امروز 10 شهریور 95، بواسطه اعلام نیمه واژگونی خودروی نیسان توسط شهروندان سریعا دو  دستگاه خودروی اطفایی و نجات از ایستگاه 5 آتش نشانی را به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی، زیر پل گاز اعزام شدند.

امیر پوررجبی مسوول تیم آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یکدستگاه خودروی نیسان بعلت بی احتیاطی در زمان عبور از جنب یواره پل و برخورد ناگهانی اتاق کابین عقب خودرو با سقف زیر گذر به صورت نیمه واژگون بوده و با توجه به تردد خودروهای عبوری احتمال سقوط و خسارات ناشی از آن وجود داشت.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان سریعا پس از ایمن سازی و شمع گذاری جهت پیشگیری از بروز حادثه واژگونی خودرو، نسبت به رها سازی خودرو اقدام نمودند.

همین گزارش حاکی است: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و خودرو با کمترین آسیب و خسارت به مکان امن انتقال یافت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری رشت

شهرداری رشت نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر رشت را بر عهده دارد. شهردار رشت به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان ‌مردم در شورای اسلامی شهر رشت انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه