کد: 13950610108915689

توسط یک شرکت فناور داخلی محقق شد

تامین زنجیره نیازهای صنعت هوایی کشور

کد: 13950610108915689

http://goo.gl/CyWfVp

، تهران , (اخبار رسمی): یک شرکت فناور کشور، موفق شده است بر مبنای شناخت نیازهای روز و توانمندی داخلی، بخش قابل توجهی از زنجیره مورد نیاز صنعت هوایی کشور را تامین کند.

تامین زنجیره نیازهای صنعت هوایی کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، غلامرضا اسلامی، مدیرعامل شرکت پشتیبان پرواز پارس (پالکو) با اشاره به فعالیت این شرکت در حوزه تجهیزات صنعت هوا گفت:  تامین نیازهای اساسی صنعت هوانوردی یک از موارد مهم و اساسی برای توسعه این صنعت است که تلاش شده است این نیاز  مطابق با فناوری های نوین تامین و در اختیار فعالان این صنعت قرار بگیرد. 

این فعال فناور، مدیریت زنجیره تأمین در گسترۀ صنعت هوا فضای کشور را مأموریت اصلی این شرکت عنوان کرد و افزود: تلاش شد با ایجاد و توسعه توان سخت‏افزاری، نرم‏افزاری و مغزافزاری زنجیره تأمین فعال در صنعت هوا فضای کشور، طیف وسیعی از خدمات در حوزه‏های مرتبط شامل مشاوره، طراحی، ساخت، تعمیر،  ، تأمین، توزیع، خرید و فروش، صادرات و واردات، سرمایه‏گذاری و بازرگانی (سامانه‌ها، قطعات و لوازم دستگاه‌های پرنده، توربین بادی، توربین گازی، تجهیزات هوایی و فرودگاهی) ارائه شود.

اسلامی، با اشاره به همکاری و تعامل با مراکز علمی و پزوهشی کشور برای تامین نیازهای فناورانه صنعت هوایی کشور گفت: با توانمندسازی و ایجاد مزیت رقابتی در زنجیرۀ تأمین تحت پوشش، همچنین ارتباط تنگاتنگ با مراکز علمی- پژوهشی و دانشگاهی، توسعه صادرات خدمات و قطعات را در حوزه‏های مختلف صنعت هوافضای کشور دنبال می‏شود.

مدیرعامل این شرکت فناور، با بیان این‌که رشد و توسعه صنایع کشور در گرو حرکت در مسیر عقلانیت صنعتی و توجه شایسته نیازهای کشور است، اظهار کرد: گسترش صنعت هوافضا در گروی تامین نیازها و زیرساخت‏های نرم ‏افزاری، سخت‏ افزاری و مغزافزاری است که تحقق این موارد مهم، لازمه شناختی صحیحی از توانمندی‌های و کاستی‌های موجود است.

وی افزود: این شرکت به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت سرمایه‌گذاری گسترش هوانوردی پارس (پادیکو) در سال 89 با مشارکت شرکت تعاونی توزیعی صنایع هوایی- فضایی نوین ایرانیان (صهفا) تأسیس شده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبان پرواز پارس، با اشاره به شکل‏ گیری زنجیره تامین چابک، به عنوان تضمین کننده‌ی طراحی و استقرار فرایندها و سیستم‏های ارزش‏افزا در شرکت‏های تامین‏کننده افزود: توسعه صنعت هوایی کشور نیز مستلزم ارتقای تامین‏ کنندگان این حوزه در زمینه‏ های مختلف است و بر اساس همین نیاز، یک زنجیره تامین چابک و پویا و بر اساس تامین نیاز مشتری شکل گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف