اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610109045818

همزمان با هفته دولت صورت گرفت

پژوهشگاه مواد در نمایشگاه ملی فن بازار

کد: 13950610109045818

https://goo.gl/sDRNcS

، کرج , (اخبار رسمی): پژوهشگاه مواد و انرژی در ششمین نمایشگاه ملی فن بازار که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری پارک علم فناوری استان گیلان و حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد، شرکت کرد.

بازدید دکتر وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، به همراه دکتر متقی طلب

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی، این نمایشگاه با حضور 400 فناور در قالب 90 غرفه در منطقه آزاد انزلی و با حضور محققان و پژوهشگران و فن آوران از 96دانشگاه، پژوهشگاه، پارک علم و فن­آوری، مرکز رشد، شرکت خصوصی، بانک، صندوق و موسسه سرمایه گذاری و حمایتی دولتی و بخش خصوصی از 23 استان کشور، در حوزه های محیط زیست، فناوری اطلاعات، نانو، زیست فناوری، برق و الکترونیک، شیمیایی و غذایی، علوم و صنایع پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی و مکانیک ساخت و تولید برگزار شد.

ششمین نمایشگاه ملی فن بازارکشور با حضور مهندس مسرور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی، دکتر نجفی استاندار گیلان، دکتر ضرغام رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و دکتر زارع رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در مرکز نمایشگاه ها و همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی افتتاح شد.

غرفه پژوهشگاه مواد و انرژی نیز دستاوردهای خود در این نمایشگاه ارائه کرد.

گفتنی است، دکتر وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، دکتر متقی طلب رئیس پارک علم و فناوری گیلان، استاندار و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی از غرفه پژوهشگاه بازدید کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشگاه مواد و انرژی

پژوهشگاه مواد و انرژی یکی از پژوهشگاه‌های مستقل و زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران است. این پژوهشگاه از چهار پژوهشکده سرامیک، نیمه هادی‌ها، انرژی و پژوهشکده فناوری نانو و مواد پیشرفته تشکیل شده‌است که در 12 گروه تخصصی به فعالیت های تحقیقاتی در زمینه های مرتبط با مواد و انرژی می پردازند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش