اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950611109135730

بازدید وزیر بهداشت از یکی از بیمارستانهای دانشگاهی هلسینکی

خدمات رایگان سرطان در فنلاند

کد: 13950611109135730

http://goo.gl/ydpV7z

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به فنلاند ضمن بازدید از بیمارستان دانشگاهی هلسینکی، در نشستی که با مسئولان این بیمارستان برگزار شد، حضور یافت.

خدمات رایگان سرطان در فنلاند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت ،در این دیدار رییس بیمارستان دانشگاهی هلسینکی در گزارشی فراهم آوردن اطلاعات و ارائه خدمات با کیفیت و سالم در زمینه های خدمات پیوند عضو ، پیوند سلول و خدمات درمانی برای بیماریهای قلبی کودکان و اقدامات تشخیصی حاملگی را از فعالیتهای این بیمارستان بیان کرد و گفت: در سیستم سلامت فنلاند اقداماتی از جمله ارایه شواهد مربوط به بیماری و مراحل درمان برای مردم از طریق اینترنت ، توسعه خدمات ادغام یافته برای بیماران و مشارره ویدئویی- از طریق یک هاب انجام می شود.
رییس بیمارستان دانشگاهی هلسینکی با بیان این که در فنلاند از هر 5 کودک مبتلا به سرطان 3 نفر درمان می شوند، افزود: از هر 10 نفر بیمار مبتلا به سرطان سینه 9 نفر 5 سال به طور کامل زندگی می کنند و خدمات درمانی سرطان در فنلاند رایگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]