اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950611109155791

هشدار به کلینیک‌های زیبایی

کد: 13950611109155791

http://goo.gl/FqEAPI

، (اخبار رسمی): مواد مصرفی و تجهیزات کلینیک‌های زیبایی باید مجوزهای لازم را از سازمان غذا و دارو داشته باشد تا بتواند در کلینیک‌هایی که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند، مورد استفاده قرار گیرد.

هشدار به کلینیک‌های زیبایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو ،شهریار اسلامی‌تبار مدیر کل بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو، با تاکید بر این موضوع و با بیان اینکه کلینیک‌های زیبایی در کشور بسیار زیاد شده‌اند، گفت: شاهدیم که بسیاری از این کلینیک‌ها نیز به صورت غیر قانونی فعالیت دارند که باید مسئولین مربوطه نظارت‌های خود را با جدیت در این زمینه انجام دهند.

وی افزود: بازرسی از کلینیک‌ها بر عهده چند سازمان در حوزه‌های مختلف است. در عین حال باید توجه کرد که مواد مصرفی و تجهیزاتی که در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید مجوز های لازم را از سازمان غذا و دارو داشته باشند تا بتوانند در کلینیک‌هایی که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند، مورد استفاده قرار گیرند.

اسلامی تبار ادامه داد: مراجعه‌کنندگان به کلینیک‌ها حتما همه شرایط را از سازمان‌های مربوطه مورد استعلام قرار دهند و از امکانات کلینیک از لحاظ سلامتی و اصل بودن مطمئن شوند.

مدیر کل بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو در پایان گفت: اگر از کلینیک‌های زیبایی شکایتی شود، بر اساس دستورالعمل‌ها و قوانین مربوطه برخورد جدی با آنها صورت می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان