اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950611109315371

کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور رونمایی شد

نخستین حضور بانک مرکزی در اطلاع رسانی محیطی

کد: 13950611109315371

http://goo.gl/T4dthU

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور توسط رئیس کل بانک مرکزی و با حضور مدیران عامل بانک ها و موسسات اعتباری رونمایی شد.

رونمایی بانک مرکزی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزى، این بانک همزمان با هفته بانکداری اسلامی و در جهت انجام مسئولیت های عمومی خود در خصوص ارتقای آگاهی عمومی جامعه در زمینه امور پولی و بانکى، با همکاری شهرداری تهران نسبت به اجرای کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور اقدام کرده است. در قالب این کمپین، اطلاع رسانی گسترده با استفاده از بیلبوردها و فضاهای ارتباطی عمومی در زمینه نظام بانکی صورت می گیرد.

ولی اله سیف با اشاره به اینکه در قالب این کمپین زمینه معرفی خدمات بانکی در راستای رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال فراهم می شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت ارتباطی شبکه بانکی با 21 هزار شعبه، بسیار گسترده است و مد نظر است با هماهنگی

بر اساس این گزارش، محمد على کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به مسئولیت اجتماعی صنعت بانکداری گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی در جهت مسئولیت های اجتماعی خود و با همکاری نظام بانکی کشور و شهرداری تهران، «کمپین اطلاع رسانی نظام بانکی کشور» را که کار اجرایی آن از دو ماه پیش آغاز شده است، اجرا می کند.

با اشاره به نخستین حضور بانک مرکزی در فضای تبلیغات محیطی اظهار کرد: این کمپین در رسانه های گوناگون از جمله تبلیغات محیطی، مطبوعات و رادیو و تلویزیون با کمک بانک های کشور و سازمان زیباسازی شهرداری تهران از ابتدای هفته بانکداری اسلامی آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مرکزی

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 18 مرداد ماه 1339 تأسیس گردید. برخی از وظایف بانک مرکزی عبارتند از حفظ ارزش داخلی و خارجی پول ملی کشور، انتشار اسکناس و ضرب سکه‌های فلزی رایج کشور، تنظیم مقررات مربوط به معاملات ارزی و ریالی، نظارت بر صدور و ورود ارز و پول رایج کشور، تنظیم کننده نظام پولی و اعتباری کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه