کد: 13950611109335689

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه SMM آلمان برگزار شد

پاویون تخصصی صنایع دریایی ایران

کد: 13950611109335689

http://goo.gl/SvrUs1

، تهران , (اخبار رسمی): معاونت امور بین الملل و تبادل فناوری با هدف اجرای برنامه توسعه زیرساخت صادرات محصولات دانش بنیان،اقدام به حمایت از برگزاری پاویون تخصصی دریایی ایران در نمایشگاه SMM آلمان کرده است.

پاویون تخصصی صنایع دریایی ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریمعاونت امور بین الملل و تبادل فناوری با هدف اجرای برنامه توسعه زیرساخت صادرات محصولات دانش بنیان، بر اساس آیین نامه های مصوب کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری اقدام به حمایت از برگزاری پاویون تخصصی دریایی ایران در نمایشگاه SMM آلمان کرده است.

 ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری انجمن مهندسی دریایی ایران و اجرای این پاویون را به عهده دارند.

نمایشگاه  SMM آلمان با حضور بیش از 50 هزار بازدید کننده و 2 هزار و 100 شرکت کننده از 67 کشور، یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی دریایی است که 16 تا 20 شهریورماه (6 تا 9 سپتامبر) برگزار خواهد شد.

محورهای مشخص شده برای این نمایشگاه شامل ساخت و تعمیر شناور، صنایع فرا ساحلی، تجهیزات دریایی، فناوری های دریایی، محیط زیست دریایی، بنادر و دریانوردی، ایمنی و استانداردهای دریایی، سیستم های رانش و تجهیزات جانبی، گردشگری دریایی و موارد مشابه برگزار می شود و بستر مناسبی برای همکاری های موثر و سازنده بین المللی خواهد بود.

گفتنی است با هماهنگی های صورت گرفته، هیاتی متشکل از 50 نفر از متخصصین دریایی ایران از 22 شرکت و ارگان دریایی به نمایشگاه SMM آلمان آلمان اعزام خواهند شد و از بستر فراهم شده برای توسعه روابط مشترک فناورانه و صنعتی دریایی با شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه استفاده خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف