اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110105458

دبیرکلISSA عضو افتخاری سازمان تامین اجتماعی

کد: 13950613110105458

http://goo.gl/ui8VeQ

، (اخبار رسمی): هانس هورست کنکلوسکی، دبیرکل اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA) عضوا فتخاری،سازمان تامین اجتماعی شد.

دبیرکلISSA در ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی ،هانس هورست کنکلوسکی  درسفر رسمی  اش به جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی به عنوان بیمه شده افتخاری سازمان تأمین اجتماعی پذیرفته شد و کارت هوشمند و دفترچه بیمه تأمین اجتماعی را دریافت کرد.

وی پس از دریافت دفترچه و کارت هوشمند تأمین اجتماعی گفت: از اینکه به جمع بیمه شدگان تأمین اجتماعی پیوسته ام خوشحالم.

 در این مراسم که  با حضور تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی؛ سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی؛ نمایندگان تشکل های کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران (شرکای اجتماعی) میهمانان خارجی شرکت کننده در سمینار منطقه ای اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.

هانس هورست کنکلوسکی دبیر کل ایسا  پنج شنبه ای که گذشته به منظور دیدار رسمی از جمهوری اسلامی ایران و سخنرانی در سمینار فنی منطقه ای ایسا به تهران سفر بوده است.

سمینار منطقه ای اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی با عنوان " سمینار فنی کارایی اجرایی و عملیاتی" به میزبانی سازمان تأمین اجتماعی جمهوری اسلامی ایران 9 و 10 شهریور ماه در تهران برگزار شد.

پیش از این نیز در سال 1382 ورستراتن، دبیرکل وقت اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی به عنوان بیمه شده افتخاری تأمین اجتماعی انتخاب شده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تامین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی دارای وظایف عمده در دو بخش بیمه ای و درمانی می باشد که برای اجرای وظایف خود دارای تشکیلات مرکزی و واحدها، شعب و نمایندگی‌هاو مراکز درمانی و بیمارستانی ،کلینیک ،پلی کلینیک و دی کلینیک در تهران و شهرستانها می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]