اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110195791

رییس سازمان غذا و دارو عنوان کرد

رضایتمندی از پایش و پویش امور استانها

کد: 13950613110195791

http://goo.gl/okmaEQ

، (اخبار رسمی): رییس سازمان غذا و دارو از برنامه های اداره کل راهبردی، پایش و امور استان ها سازمان غذا و دارو ابراز رضایت کرد.

رضایتمندی از پایش و پویش امور استانها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو گفت: به اذعان این معاونت، سازمان غذا و دارو از نظر فعالیتی که در این حوزه انجام گرفته در سطح وزارتخانه حائز رتبه اول است.

وی ضمن تبریک به معاونت های غذا و داروی سطح دانشگاه ها که حائز رتبه اول نیز شدند، گفت: حقیقتا این مهم به معاونت های غذا و دارو دانشگاه ها که هرفعالیتی که صورت می گیرد و به موقع پاسخگو هستند جای تبریک دارد.

دیناروند افزود: این امر باعث شده یک سری فعالیت های انگیزشی، فعال، هدفمند و پرانگیزه را در این حوزه داشته باشیم که امیدواریم حوزه های دیگر همانند این حوزه فعالیت های مثمر ثمری داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]