اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110206094

محصول شرکت وب روت به ایران آمد

عرضه سبک‌ترین آنتی ویروس جهان در ایران

کد: 13950613110206094

http://goo.gl/5qcaAC

، تهران , (اخبار رسمی): سبکترین آنتی ویروسهای دنیا با عنوان Webroot Secure Anywhere را در ایران عرضه شد.

سبکترین آنتی ویروس ، وب روت ، دورانتاش ، Webroot

در حال حاضر بیش از 40 غول فناوری از جمله Cisco , HP , PaloAlto , F5 Networks, GFI , Microsoft , Proofpoint از تکنولوژی های وب روت استفاده می‌کنند .

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، توزیع کننده معتبر سرویسهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی ، شرکتی ، سازمانی و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود ، سبکترین آنتی ویروسهای دنیا با عنوان Webroot Secure Anywhere در ایران ارائه شد.

بر اساس این گزارش، شرکت وب روت یکی از شرکت‌های پیشرو و مطرح امنیتی در دنیاست که با ارائه محصول فوق العاده و شگفت انگیزش ، باعث تعجب کاربران و همه  کارشناسان به خصوص کارشناسان حوزه های فناوری ، امنیت و شبکه شده است.
در حال حاضر بیش از 40 غول فناوری از جمله Cisco , HP , PaloAlto  GFI , Gateprotect , Microsoft , 443 Networks  , LogRhythm و Proofpoint  از تکنولوژی های کمپانی وب روت استفاده میکنند و همکاری استراتژیک و نزدیکی با این کمپانی مطرح امنیتی دارند .
همچنین بسیاری از بانکها و صنایع مانند HSBC , CitiBank و Anittel از محصولات وب روت استفاده کرده و آن را به مشتریان خود نیز توصیه می‌کنند .
جالب است بدانید ویروس جاسوس افزار فلیم ( Flame ) اولین بار در سال 2007 میلادی توسط آنتی ویروسهای Prevx که تکنولوژی هاش در Webroot استفاده می شود شناسایی شد .
گفتنی است  شرکت دورانتاش تنها توزیع کننده معتبر محصولات شرکت امنیتی وب روت در ایران است. اخبار وب روت به فارسی را می‌توانید در وبلاگ تخصصی آنتی ویروس ها ( دیسنا )  مطالعه نمائید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]