اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110436072

سابرینا:

فرهنگ غنی ایران را به آرژانتین می برم

کد: 13950613110436072

http://goo.gl/VfwQLW

، تهران , (اخبار رسمی): مربی و ورزشکار اسکیت هنری آرژانتین که برای برگزاری کارگاه های تئوری و عملی به تهران سفر کرده بود، پس از پایان سفر خود گفت: کارم در تهران تمام شد اما فرهنگ غنی و لحظات خوبی که در ایران داشتم.

فرهنگ غنی ایران را به آرژانتین می برم

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، سابرینا پس از پایان مدت حضورش در ایران و در جمع مربیان و ورزشکاران اسکیت هنری ایران تصریح کرد: در بخش اول از فدراسیون اسکیت و تمام کسانی که به من اعتماد کردند، تشکر می کنم. من ورزشکاران ایرانی را به دلیل رقابت هایی که با آنها داشتم می شناختم اما سفرم به تهران و حضورم در جمع شما باعث شد فرهنگ، محبت و احترامی که در شخصیت ایرانی ها وجود دارد را به عنوان خاطره ای خوش با خود به کشورم ببرم و به مردم آرژانتین بگویم که ایران چه کشور خوب و با چه مردمان مهربانی است.

وی ادامه داد: سفرم کوتاه اما سرشار از لحظات خوب و ماندگار بود، شما در ایران کاری کردید که آرزوی سفر دوباره به تهران را داشته باشم و با تمام وجود می گویم می روم، اما قلبم را در ایران جا می گذارم. مردم ایران مهربان و دلسوز هستند و هر جا که رفتم با رفتاری خوب با من برخورد کردند. تهران شهری زیبا و غنی از فرهنگ است و معماری قدیم و جدید را به خوبی با هم ترکیب کرده است؛ البته از غذای ایرانی هم نمی توان به راحتی گذشت. تصور خوبی از ایران داشتم اما اکنون به مردم آرژانتین می گوییم حتما به ایران سفر کنند چرا که چیزهای بسیاری برای دیدن و تجربه کردن وجود دارد.

سابرینا یادآور شد: ورزشکاران و مربیان ایرانی تشنه موفقیت هستند و برای آموزش و یادگیری تمام تلاش خود را به کار می گیرند، بدون شک با آنچه من در این مدت دیدم آینده خوبی در پیش دارید به شرط آنکه از زمان ها و فرصت ها به خوبی استفاده کنید و اجازه ندهید خستگی یا مسایل دیگر مانع کار و پیشرفت شما شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران

اسکیت ورزشی است آمیخته از هنر و مهارت فردی، این رشته با دارا بودن زیر شاخه های مختلف و تنوع حرکتی بسیار، دارای محبوبیت خاصی در بین جوانان است و هر روز بر مخاطبین این رشته مفرح افزوده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش