اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110465589

دبیر کل کنفدراسیون راگبی آسیا:

مذاکرات رضایت بخشی با محمد علیپور داشتیم

کد: 13950613110465589

http://goo.gl/dszrF6

، تهران , (اخبار رسمی): "قیس عبدالله" دبیر کل کنفدراسیون راگبی آسیا که پیش از بازگشت به کشورش حضور در ایران و مذاکرات با رییس فدراسیون انجمن های ورزشی را رضایت بخش توصیف کرد .

مذاکرات رضایت بخشی با محمد علیپور داشتیم

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، قیس عبدالله در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی افزود: خوشبختانه محمد علیپور نگاه ویژه ای به این رشته مهیج دارد و حمایت ایشان باعث شد تا در سالهای اخیر ، راگبی ایران حرکت خوبی داشته باشد.
وی افزود : البته جا دار از زحمات حسن میرزاقابیک رییس انجمن راگبی نیز قدردانی کنم که برای پیشرفت این ورزش تلاش زیادی انجام داده و در مجموع خانواده راگبی ایران را یک تیم موفق و با انگیزه دیدم .
دبیر کل کنفدراسیون راگبی آُسیا همچنین از برگزای کلاس بین المللی داوری و مربیگری راگبی در تهران به نیکی یاد کرد و اظهار داشت : حضور جیمی کالاگر مدرس ممتاز نیوزلندی و خانم آدا میلبر دیگر مدرس فیلیپینی در تهران را بفال نیک می گیرم و از توجه مسوولان راگبی ایران به آموزش تشکر می کنم .
وی در پایان ضمن تاکید بر توجه انجمن راگبی ایران به نوجوانان گفت : کنفدراسیون راگبی آُسیا برای پیشرفت این ورزش در قاره کهن تعامل خوبی با کشورهای علاقه مند از جمله ایران دارد و طبعا ما برای این منظور با دوستان ایرانی همکاری بهتری خواهیم داشت .
حسن میرزاقابیگ رییس انجمن راگبی نیز گفت : از حضور آقای قیس عبدالله و همچنین روبین تشکر می کنم و ما طی یک روز حضور این آقایان ، مذاکرات خوبی با آنها داشتیم .
وی افزود: همانطوریکه دبیرکل کنفدراسیون راگبی آُسیا تاکید کرد ، این رشته طی دو – سه سال اخیر رشد خوبی در ایران داشته که بی گمان نقش محمد علیپور به عنوان یک علاقه مند و یک حامی در این موفقیت را نباید فراموش کرد.
رییس انجمن راگبی افزود: خوشبختانه نشست های خوبی با قیس عبدالله و همچنین آقای روبین مدیر توسعه تگ راگبی فدراسیون جهانی داشتیم و آنها قول دادند که همکاری و تعامل بیشتری با ما داشته باشند .
میرزاقابیگ در ادامه گفت : دبیر کل کنفدراسیون آُسیا با حضور در کلاس بین المللی داوری و مربیگری در تهران ، از علاقه مندی و پشتکار حاضران در این کلاس تمجید کرد . ضمن اینکه ما مذاکرات خوبی با روبین در خصوص راگبی پایه ای داشتیم .
وی در پایان در خصوص کلاس پیشرفته راگبی در تهران گفت : این کلاس با مدرسی جیمی کالاگر و خانم آدا میلبر در مجموعه ورزشی آزادی تهران جریان دارد و تا روز دوشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت . این را هم تاکید کنم که علاقه مندی و انگیزه داوران و مربیان ، مایه امیدواری ما شده و آرزو می کنم روزی برسد که راگبی کشورمان بتواند در عرصه آسیا حرفهای جدی تری برای گفتن داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش