اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110495589

در مسابقات فلوربال بانوان باشگاه های کشور انتخابی تیم ملی

الکترو کویر یزد قهرمان شد

کد: 13950613110495589

http://goo.gl/r6sguV

، تهران , (اخبار رسمی): اولین دوره مسابقات فلوربال بانوان باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی که در یزد برگزار شد با قهرمانی تیم الکترو کویر یزد الف به پایان رسید.

الکترو کویر یزد قهرمان شد

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این رقابت ها که در سالن شش هزار نفری شاهدیه یزد و به مدت سه روز برگزار شد، هفت تیم شامل سه تیم از تهران، 3 تیم از استان یزد و یک تیم از استان اصفهان به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم الکترو کویر یزد الف موفق شد با گذشتن از سد حریفان خود بر سکوی قهرمانی تکیه بزند.
تیم های پردیس معماری پارس و انرژی کویر پایا هم به تربیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
نفرات برتر و آماده‌ی این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی فلوربال بانوان کشورمان، اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا- اقیانوسیه دعوت خواهند شد.
مسابقات فلوربال بانوان قهرمانی آسیا - اقیانوسیه طی روزهای 12 تا 18 بهمن ماه سال جاری در شهر "ولینگتون" پایتخت نیوزیلند برگزار می‌شود، که سه تیم برتر این رقابت‌ها، جواز حضور در جام جهانی اسلواکی را بدست خواهند آورد.
مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور رمضانعلی دولو رئیس انجمن فلوربال کشور ، فنایی موسس و رئیس هیات مدیره ، منتطری مدیرعامل و یزدی معاون امور مالی گروه صنعتی الکترو کویر یزد ، علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان ، رضا نارگانی مسئول روابط عمومی و آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان از تیم ها و نفرات برتر با اهدا کاپ ، مدال و حکم تجلیل به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش