اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110726118

مسابقات سراسری جودوی ناجا

تیم یگان های ویژه قهرمان شد

کد: 13950613110726118

http://goo.gl/ycBVTH

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقات سراسری جودوی ناجا با قهرمانی تیم یگان های ویژه به پایان رسید

تیم یگان های ویژه قهرمان شد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، شامگاه جمعه و با حضور سردار دولتخواه، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی، مراسم اختتامیه مسابقات سراسری جودوی ناجا در مجموعه ورزشی غدیر برگزار شد.
در این دوره از مسابقات که با نام جام شهدای فاوا از روز پنجشنبه در هفت وزن آغاز شد، 200 ورزشکار به رقابت پرداختند که در نهایت تیم یگان های ویژه قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
سرداردولتخواه، رئیس هیات جودوی ناجا و معاون فناوری و اطلاعات و ارتباطات ناجا در مراسم اختتامیه با اشاره به برگزاری منظم این مسابقات گفت: از تمامی عزیزانی که تلاش کردند این مسابقات به بهترین نحو برگزار شود، تشکر می کنم . ما راه سختی را در پیش داریم و امیدوارم با هماهنگی و همراهی همه عزیزان بتوانیم این راه را به بهترین نحو ادامه دهیم.
مراسم اختتامیه و اهدا جوائز با حضور مسئولین تربیت بدنی ناجا، فدارسیون جودو و پیشکسوتان این رشته ورزشی در سالن غدیر مجموعه دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون جودو و کوراش جمهوری اسلامی ایران

ورزش «جودو» یکی از ورزشهای قدیمی در کشور ژاپن و بنیانگذار آن استاد "جیگارو کانو" است. واژه "جودو" از ترکیب دو کلمه "جو" به معنای ملایمت ، و واژه "دو" به معنی اصل و یا روش است. لغت"جو" از ورزش «جوجیتسو» مشتق شده که توسط سامورایی ها مورد استفاده قرار می گرفت، پس جودو را تحت عنوان "روش ملایمت" ترجمه کرده‌اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش