اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167296118

مسئولان فدراسیون جودو واقعا حمایتم کردند

قنبرپور: خوشحالم موفق به کسب درجه قاره ای شدم

کد: 13950803167296118

https://goo.gl/6cBaV4

، تهران , (اخبار رسمی): داور جودوی بانوان کشورمان گفت: از اینکه موفق به کسب درجه قاره ای در رشته جودو و در بحث داوری شدم بسیار خوشحالم و به این خاطر از همه مسئولان فدراسیون که مرا حمایت کردند کمال تشکر را دارم.

قنبرپور: خوشحالم موفق به کسب درجه قاره ای شدم

به گزارش اخبار رسمی، به نقل ازروابط عمومی فدراسیون جودو و کوراشفرشته قنبرپور عنوان کرد: خوشبختانه در سمینار و آزمون داوری ای که در حاشیه رقابت های بین المللی جوانان قزاقستان برگزار شد عملکرد خوبی داشتم و موفق به کسب درجه قاره ای شدم. البته در این دوره از مسابقات قضاوت هم داشتم و عملکردم مورد رضایت مسئولان نیز قرار گرفت این سمینار به مدت 2 روز و در حضور رئیس کمیته داوران آسیا و دیگر مسئولان این بخش به انجام رسید.

وی ادامه داد:  چندین فینال را در این دوره از مسابقات که در رده سنی جوانان برگزار شد قضاوت کردم و حتی برخی مسئولان از کشورهای شرکت کننده نیز برای قضاوت ام در مسابقات کشورشان ابراز تمایل کردند. بانوان ایران در بخش داوری جودو واقعا پتانسیل پیشرفت را دارند و مطمئن هستم در آینده دیگر داورهای شایسته کشورمان نیز موقعیت حضور در این سمینارها و آزمون ها را پیدا خواهند کرد.

داور قاره ای جودوی بانوان کشورمان اظهار داشت: جا داد از زحماتی رئیس فدراسیون و دیگر مسئولانی که واقعا تلاش کردند تا این موقعیت برای من فراهم شود تشکر کنم. امیدوارم در آینده با عملکرده خوب در بخش داوری بتوانم جواب زحمات آنها را بدهم. قطعا داوران زن ایران می توانند در میادین بین المللی به قضاوت بپردازند و به طور حتم با حمایت های مسئولان شاهد پیشرفت روز افزون در این بخش خواهیم بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون جودو و کوراش جمهوری اسلامی ایران

ورزش «جودو» یکی از ورزشهای قدیمی در کشور ژاپن و بنیانگذار آن استاد "جیگارو کانو" است. واژه "جودو" از ترکیب دو کلمه "جو" به معنای ملایمت ، و واژه "دو" به معنی اصل و یا روش است. لغت"جو" از ورزش «جوجیتسو» مشتق شده که توسط سامورایی ها مورد استفاده قرار می گرفت، پس جودو را تحت عنوان "روش ملایمت" ترجمه کرده‌اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش