اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134696118

بازدید سرزده سجادی از فدراسیون جودو و کوراش

کد: 13950703134696118

https://goo.gl/SJxzuM

، تهران , (اخبار رسمی): معاون ورزش قهرمانی و حرفه ایی وزارت ورزش و جوانان لحظاتی قبل با حضور در دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی از فدراسیونهای مستقر در ورزشگاه شهید شیرودی به صورت سرزده از فدراسیون جودو نیز بازدید کرد.

بازدید سرزده سجادی از فدراسیون جودو و کوراش

به گزارش اخباررسمی به نقل از  روابط عمومبی فدراسیون جودو و کوراش، سید نصراله سجادی در نخستین روز کاری هفته لحظاتی قبل با حضور در فدراسیون جودو با آرش میراسماعیلی نایب رییس و کارکنان فدراسیون دیداری کوتاه داشت و پس از احوالپرسی کوتاه با پرسنل به بازدید از دیگر فدراسیون ها پرداخت.

سجادی به پایگاه خبری جودو گفت: معمولا هر از گاهی به فدراسیونها سری می زنم و از نزدیک جویای احوال همکاران خوب خودمان هستیم. امروز هم جهت دیداری کوتاه با شما و همکاران دیگرمان در سایر فدراسیونهای مستقر در ورزشگاه شهید شیرودی به همین منظور حضور یافتم و کار خاصی نبود. امیدوارم روز کاری خوبی برای همه همکارانم در فدراسیونهای ورزشی باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون جودو و کوراش جمهوری اسلامی ایران

ورزش «جودو» یکی از ورزشهای قدیمی در کشور ژاپن و بنیانگذار آن استاد "جیگارو کانو" است. واژه "جودو" از ترکیب دو کلمه "جو" به معنای ملایمت ، و واژه "دو" به معنی اصل و یا روش است. لغت"جو" از ورزش «جوجیتسو» مشتق شده که توسط سامورایی ها مورد استفاده قرار می گرفت، پس جودو را تحت عنوان "روش ملایمت" ترجمه کرده‌اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش